انتقاد تند نماینده مجلس از وزیر ارتباطات بخاطر کندی و اختلال اینترنت

نماینده مردم جیرفت در مجلس با انتقاد از کندی سرعت اینترنت که برخلاف وعده های وزیر ارتباطات بود، گفت: آقای وزیر لطفا پای خود را از روی سیم بردارید.

انتقاد تند نماینده مجلس از وزیر ارتباطات بخاطر کندی و اختلال اینترنت

به گزارش ممتاز نیوز، ذبیح الله اعظمی ساردوئی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تبریک روز مجلس و شهادت آیت الله مدرس خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: جناب آقای زارع پور سرعت اینترنت برخلاف وعده های شما نه تنها افزایشی نیافت بلکه کاهش پیدا کرد به طوری که دانش آموزان و دانشجویان را دچار مشکل کرده است و بسیاری از کسب وکارها صدمه دید. جناب آقای وزیر لطفا پای تان را از روی سیم بردارید.

نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق اعتراف همکارانتان زیرساخت های مخابراتی در استان کرمان به خصوص جنوب استان مشکل اساسی دارد، گفت: لطفا در این خصوص اقدامات لازم صورت گیرد.

وی خطاب به نمایندگان مجلس اظهار کرد: آیا فیش حقوقی کارکنان دادگستری حوزه انتخابیه خود را مشاهده کرده اید؟ آیا حقوق یک کارمند دادگاه با سابقه بیش از ۱۰ سال کمتر از ۵ میلیون تومان باشد زیر خط فقر محسوب نمی شود؟ لطفا با رأی مثبت به طرح تسری حقوق کارکنان قوه قضائیه از حق این عزیزان دفاع کنید.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خطاب به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، عنوان کرد: دانش آموختگان دانشگاه ها از خیر رفاه و آسایش گذشتند؛ لذا به جای رفاه به آن ها کار و شغل بدهید و فکری به حال ناظرین کشاورزی داشته باشید.

وی همچنین از کمیته امداد امام خمینی و بنیاد مسکن به خاطر ساخت مسکن برای اقشار آسیب پذیر به ویژه در جنوب استان کرمان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.