انتقاد شدید ونگر از داوری

۱۵م آذر ،

26-174.jpg

سرمربی آرسنال داوری را سبب اصلی شکست تیمش مقابل المپیاکوس دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)؛آرسنال در بازی پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر یک مقابل المپیاکوس تن به شکست داد.

گل اول المپیاکوس با اشتباه داور در پی اعلام ضربه کرنر بدست آمد و همین مسئله اعتراض ونگر را به دنبال داشت.

سرمربی آرسنال در نشست خبری بعد از بازی گفت: گل اول آنها مردود بود. من دیدم توپ به دیرک دروازه خورد و به دست دروازه بان ما برخورد نکرد. هدف ما این بود که سرگروه شویم و به عنوان تیم اول بتوانیم صعود کنیم اما متاسفانه نتوانستیم.

ونگر درادامه گفت: نیمه اول بسیار خوب بازی کردیم اما در نیمه دوم کم کم تحلیل رفتیم و قوای فیزیکی خودمان را از دست دادیم. برای زدن گل دوم بسیار تلاش کردیم و فرصت های بسیاری را از دست دادیم و با یک غافلگیری گل دوم را نیز دریافت کردیم تا کار برای جبران سخت تر از قبل شود.

درحالیکه هواداران آرسنال در چند وقت اخیر نسبت به بازیکنان آرسنال اعتراض کردند و از مسئولان باشگاه درخواست خرید بازیکنان بزرگ در نقل و انتقالات زمستانی کردند مسئولان آرسنال به نظر میرسد همچنان نسبت به خرید در نقل و انتقالات بی تفاوت می باشند.

ونگر در پاسخ به خبرنگاری که در خصوص خرید های آینده توپچی ها صحبت کرد گفت: این سوال خوبی است اما نمی توانم به صورت مستقیم دربارهٔ آن صحبت کنم. آنچه مهم است این است که تا زمان نقل و انتقالات ژانویه بازی های خوبی انجام دهیم . زیرا بازی های مهمی داریم و باید با تمرکز بالا بازی های خودمان را ببریم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.