انتقاد مربیان استقلال به برهانی / خستگی بسیار تیم ملی و استقلال، نکونام را محروم کرد

۰۱م آذر ،

فابیوجان واریو، هافبک برزیلی تیم استقلال در حال حاضر با مصدومیت روبروست و نمی تواند در تمرینات این تیم حاضر شود، آخرین خبرها استقلال را در این خصوص و اتفاقات دیگری در تیم بخوانید .

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: فابیوجان واریو، هافبک برزیلی تیم استقلال در حال حاضر با مصدومیت روبروست و نمی تواند در تمرینات این تیم حاضر شود، جان واریو که با مصدومیت به ایران بازگشت مورد غضب مسئولین و مربیان تیم استقلال قرار گرفته است اما از طرفی اعلام شده است که ی باید با هزینه خود بیمارستان را ترک کند.

بر اساس این گزارش، وی با پای خود آتل مخصوص وصل کرده است و باید با شرایط خاص به استراحت بپردازد تا برای انجام تمرینات ویژه آماده شود و بتواند استقلال را با شرایط خاصی همراهی کند، اما این بازیکن اعتقاد دارد که تمام اقداماتی که در مورد مصدومیتش رخ می دهد به عهده اعضای باشگاه استقلال است اما آبی ها چنین عقیده ای ندارند و معتقدند که جان واریو به سبب مصدومیتش در کشور خود موظف به پرداخت هزینه های درمانش است و آبی ها در این مورد وظیفه ای ندارند.

از طرفی جان واریو منتظر است تا استقلال هزینه های وی را پرداخت کنند تا این بازیکن بتواند با شرایط ایده آل تمرینات خود را آغاز کند اما این اتفاق رخ نمی دهد زیرا مدیر عامل استقلال نمی پذیرد که هزینه های این بازیکن به وی پرداخت شود، از طرفی  آبی ها از این اتفاق بسیار دلخور می باشند که جان واریو را مصدوم در اختیار گرفتند به هیمن سبب این بازیکن باید خودش شرایط را مورد بررسی قرار دهد و پس از آن به مصدومیتش رسیدگی کند، اما این شرایط به صورت ایده آل پیش نمی رود زیرا جان واریو به زمان بسیاری نیاز دارد تا با شرایط ایده آل و آمادگی روبرو شود به همین سبب استقلالی ها در انتظار تغییر شرایط این بازیکن می باشند.

** انتقاد مربیان استقلال به برهانی

آرش برهانی مهاجم تیم استقلال، با شرایط خاصی این تیم را در مقابل سپاهان همراهی کرد زیرا وی پیش از بازی برای زرد پوشان کری خوانده بود که قرار است به آنها گل بزند و از طرفی با شرایط خاصی روبروست که مدافعان تیم حریف نمی توانند وی را مهار کنند اما این بازیکن با دریافت کارت زرد محروم شد.

بر اساس این گزارش، این بازیکن پس از بازی با اعتراضی شدید امیر قلعه نوعی روبرو شد زیرا با دریافت کارت سوم از بازی بعدی آبی ها محروم است و این موضوع پیش از دیدار از سوی مربیان تیم بروی اولتیماتوم داده شده بود که حواسش به این بازی باشد و از دریافت کارت زرد دوری کند، اما این اتفاق رخ نداد و برهانی در بازی بعدی استقلال محروم است و نمی تواند در خط حمله آبی ها را همراهی کند از طرفی امیر قلعه نوعی در خط حمله با مشکلاتی روبروست و به این سبب مهاجم استقلال با اعتراض و انتقاد سرمربی تیم استقلال روبرو شده است، زیرا در بازی با فولاد وی همراه این تیم نیست و امیر قلعه نوعی که در هر بازی با مشکلات بسیاری در خط حمله روبروست با شرایط خاصی مواجه شود که به ضرر استقلال است .

** خستگی بسیار تیم ملی و استقلال، نکونام را محروم کرد

جواد نکونام هافبک تیم استقلال پس از حضور در این تیم از ابتدای فصل، اخراج شد تا برای اولین مرتبه در یک دیدار استقلال را همراهی نکند این بازیکن با شرایط خاصی در بازی با سپاهان حاضر شد و با نوع رفتارش در پایان نیز محروم شد.

بر اساس این گزارش: جواد نکونام با رفتار خاصی استقلال را در مقابل سپاهان همراهی کرد این بازیکن با چند بازیکن حریف، درگیر شد و در پایان پس از اخراج از ترکیب تیم به داور اعتراض شدید کرد و کادر نفی وی را از صحنه دور کردند تا منجر به محرومیت طولانی مدت وی نشود.

نکونام در این بازی اخراج شد اما اعضای تیم استقلال معتقدند که این بازیکن عصبی بوده و این موضوع سبب شده است که نکونام در مقابل سپاهان با شرایط خاصی روبرو شود و نتواند این تیم را به صورت ایده آل و مانند دیگر بازی های تیم استقلال همراهی کند حتی مربیان تیم استقلال اعلام کردند که باخت تیم ملی به ازبکستان سبب شده است که جواد نکونام با شرایط ایده آلی روبرو نشود و در مقابل سپاهان نتواند آن چنان که باید این تیم را همراهی کند. نکونام از بازی اخراج شد اما عامل اصلی این اتفاق شرایط نامناسب در تیم ملی ایران عنوان شد که اوضاع را برای بعضی بازیکنان در تیم های باشگاهی شان با تغییر روبرو کرده است.

گفتنی است، این بازیکن با شرایطی روبرو شده است که در تیم ملی جزء نفرات اصلی به همین سببی در تیم استقلال عملکردش زیر ذره بین قرار می گیرند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.