انتقاد نقدی از ادامه تحصیل دانشجویان در خارج از کشور

انتقاد نقدی از ادامه تحصیل دانشجویان در خارج از کشور

سردار نقدی با انتقاد از حضور دانشجویان در کشورهای دیگر برای علم‌آموزی و ادامه تحصیل، اظهار کرد: اگر علمی در کشور ما نیست افراد بروند در کشورهای دیگر آن را یاد بگیرند اما درس خواندن در آنجا اشکال دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تجلیل از نخبگان بسیجی کنکور سال گفت: کشور ایران بعد از انقلاب اسلامی پیشرفت‌های علمی، تکنولوژی و فناوری بسیاری داشته است و علت نهایی پیروزی روزافزون کشور علاوه بر حفظ شهادت‌طلبی و ولایت، هوشمندی ملت و گزینش نظام است.

وی با اشاره به صنعت دفاعی کشور، ادامه داد: ما باید سه تا شش ماه هر روز حرکت کنیم و آزمایش‌های خود را ببینیم تا فقط پیشرفت‌های دفاعی موجود را درک کنیم؛ ایران در حال حاضر به موشک‌هایی با برد دو هزار کیلومتر دست پیدا کرده که با آنها هر نقطه‌ از دنیا را می‌توانیم هدف بگیریم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: با توجه به داشتن دانش ساخت موشک‌های ماهواره‌بر، امکان افزایش بعد موشک‌های دیگر را نیز داریم که این موضوع جزو دکترین کشور ما نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: انتظار مقام معظم رهبری این است که ایران به جایی برسد که دنیا برای داشتن بسیاری از علوم زبان فارسی را بیاموزند که این موضوع نیاز به جهاد علمی دارد.

سردار نقدی با بیان اینکه ما باید شاهد ظهور ابن‌سیناها و زکریاها در ایران باشیم، خاطر نشان کرد: ایران باید در پیشرفت‌های علمی جهش‌دار حرکت کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با انتقاد از حضور برخی دانشجویان در کشورهای دیگر اظهار کرد: اگر علمی در کشور ما وجود ندارد افراد بروند آن را در کشورهای دیگر فرا بگیرند اما درس خواندن در آنجا اشکال دارد.

وی افزود: بسیاری پایان‌نامه‌های علمی و تحقیقات آمریکا و انگلیس توسط دانشجویان ایرانی انجام می‌شود، دشمن به دنبال سوء استفاده از کشورهای مختلف است تا از سوی آنها اطلاعات دقیقی را از کشوری همچون ما به دست آورد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که با حضور برخی مسئولین سازمان بسیج دانشجویی همچون رییس بسیج علمی و معاون علمی بسیج دانشجویی برگزار شد یکی از نخبگان اظهار کرد: ما جوانانی پرانرژی هستیم و قصد ایجاد تغییر داریم بنابراین می‌خواهیم که چنین جلساتی تداوم داشته باشد چرا که این جلسات ما را به آینده امیدوار می‌کند.

در پایان این مراسم از نخبگان بسیجی کنکور سراسری سال تجلیل به عمل آمد.

انتقاد نقدی

 

ادامه تحصیل دانشجویان

 

خارج از کشور


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.