انتقال خون تهران نماد انتقال خون ایران

سازمان انتقال خون تهران آبرو و نماد سازمان انتقال خون ایران است که حدود ۲۵ درصد از خون و فرآورده های خونی کشور را تامین می کند.

دکتر توگه رئیس سازمان انتقال خون ایران در این خصوص به خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: این سازمان مجموعه ای از تاریخ، تجربه، نوعدوستی و علم وتجربه بدون محفوظ شدن با مسائل مادی روز است.

وی افزود: ما نه تنها در نفس بلکه در تک تک اعمال خود مسائل و مشکلات سازمان انتقال خون را مشکل خود می دانیم ودر همه چیز آن شریک هستیم.

توگه تصریح کرد: تمام پرسنل سازمان انتقال خون تلاش می کنند تا سازمان را به جایگاه ویژه ای برسانند.

**سهم انتقال خون تهران در تامین خون ایران

رئیس سازمان انتقال خون ایران بیان داشت: سازمان انتقال خون تهران نقش مهمی در تامین خون مورد نیاز کشور دارد و حدود ۲۰ درصد از خون و فرآورده های خونی کشور از طریق پایگاه تهران تامین می شود.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: نه تنها ما بلکه همه سازمانها و بخش های دولتی نیز باید به پایگاه تهران با جایگاه ویژه نگاه کنند./ع۲


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمود:

    از قول پرسنل انتقال خون تهران به ایشان بگویید کارش را ما می کنیم و ستاد شما که پدر شان هستید ۳۵% را می گیرند واقعا” که تعریف های قلابی باعث ناراحتی بیشتر پرسنلی که از آنها دم می زنید و بزرگشان می کنید ولی به دادشان نمی رسید می شود پس لطفا” اول برادری اتان را ثابت کنید و بعد ادعای ارث و میراث بکنید هیچ کس از شما راضی نیست. آقای دکتر توگه لطفا” استعفا بده با این تیم قلابی .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.