انتقال وجه سه جانبه در بانک کارآفرین

بینا- با هدف رفاه حال مشتریان و هموطنان گرامی انتقال سه جانبه وجه در خودپردازهای بانک کارآفرین و یا توسط دارندگان کارآفرین کارت عملیاتی شد.
به گزارش بینا، به منظور افزایش رضایت مندی و تسیهل دسترسی مشتریان به خدمات الکترونیکی،امکان انتقال وجه سه جانبه در بانک‌های صادرات، ملی، صنعت و معدن ، توسعه صادرات ، سپه ، سینا، و بانک تات را فراهم کرد.
دارندگان کارت های هر یک از این بانک ها می توانند با مراجعه به یکی از خودپردازهای پنج بانک دیگر و نیز خودپردازهای بانک کارآفرین وجه مورد نظر را به کارت دیگری در یکی از بانک های مذکور انتقال دهند.بدین معنی که به فرض دارندگان کارآفرین کارت می توانند از طریق خودپردازهای بانک ملی  عملیات انتقال وجه را به کارت دیگر در بانک سپه انجام دهند و نیز دارندگان کارت بانک های مذکور این عملیات را به صورت سه جانبه که یکی از بانک های مورد نظر بانک کارآفرین باشد انجام دهند.
سقف مبلغ انتقال وجه در مورد حساب های شتابی کما فی السابق ۳۰ میلیون ریال می باشد. با عملیاتی شدن این طرح جدید، مشتریان بانک های مذکور از مزیت و سهولتی بیشتر در مورد انجام عملیات بانکی نوین بهره مند خواهند شد .
یادآور می شود تا قبل از عملیاتی شدن این خدمت جدید، تنها انتقال دوجانبه وجه بین دو بانک امکان پذیر بود و دارنده کارت شتاب باید حداقل کارت بانک مبدا یا مقصد را در اختیار می داشت.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.