انتقال کارمندان میراث فرهنگی به استانهای دیگر برای فرهنگسازی بود

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن موسوی، در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه الکترونیکی صدور مجوز بند”ب” درباره وضعیت انتقال کارمندان منتقل شده معاونت میراث فرهنگی، صنایع دستی و پژوهشکده میراث فرهنگی از تهران به شیراز و اصفهان به خبرنگار مهر گفت: پژوهشکده میراث فرهنگی هنوز به تهران انتقال داده نشده است و کارمندان هر سه معاونت که تمایل به برگشت داشتند، درحال انتقال به تهران هستند.

وی در پاسخ به خبرنگار مهر درباره اینکه هزینه های معنوی و مادی خانواده های کارکنانی که دو سال طول کشید تا شرایط شان را برای خروج از تهران آماده کنند بر عهده چه کسی است گفت: آنها ماموریت داشتند که بروند و به کارمندان بومی آن استانها آموزش ساختاری دهند و فرهنگسازی کنند. شما بروید و بپرسید که آنها در استانهای شیراز و اصفهان چه آموزش هایی داده اند.

وی همچنین درباره اینکه اگر قرار باشد شبکه “گردشگری” و “شما” ترکیب شود و گردشگران خارجی نیز بتوانند از طریق ماهواره آن را ببینند، مشکل یک زبانه بودن این شبکه را خواهند داشت بیان کرد: مطمئن باشید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که این شبکه تمامی نیازهای جامعه جهانی را پوشش دهد.

معاون رییس جمهور درباره‌ اینکه روابط عمومی سازمان ساعت کاری موزه‌ها در ماه مبارک رمضان را دو ساعت کاهش داده اما معاونت گردشگری ساعات کاری را به بعد از افطار افزایش داده است نیز گفت: ساعت کاری موزه‌ها در این ماه ابلاغ شده و از روز یکشنبه این افزایش ساعت انجام شده است بنابراین تمام موزه‌های کشور به استثنای موزه ملی ایران از ساعت ۹ تا ۲۲ باز هستند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.