اندیشه فولادوند، عاطفه نوری و کامران تفتی دوباره در ˝چاله˝ می‌افتند

اردیبهشت ۱۴۰۳

نمایش ˝چاله˝ که پیش از این به کارگردانی سهیل بیرقی اجرا شده بود دوباره به میان مخاطبان باز می‌گردد.

سهیل بیرقی در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین اظهار داشت: در زمان اجرای نمایش در سالن پارین توسط پنج دوربین HD فیلمبرداری کردیم و با بهترین گروه مونتاژ این نمایش تدوین شد.

بیرقی تصریح کرد: به زودی لوح فشرده این نمایش وارد بازار می‌شود و یکی از مهمترین اهدافمان از این کار ایجاد امکان تماشای نمایش برای علاقه مندان در دیگر نقط کشور بجر پایتخت است.

کارگردان نمایش “چاله” با اشاره به دریافت مجوز از مرکز هنرهای نمایشی تصریح کرد: از تاریخ ۱۰ تیر انتشار یافتن این لوح‌های فشرده آغاز می‌شود و در آن یک آنونس ۴ دقیقه‌ای و بخش کلیپی از مهمانان ویژه نمایش پخش خواهد شد.

نمایش “چاله” به نویسندگی و کارگردانی سهیل بیرقی با بازی اندیشه فولادوند، عمار تفتی و عاطفه نوری آذرماه سال قبل در تماشاخانه پارین واقع در موزه زمان روی صحنه رفت.

بیرقی که سالها در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است، این نمایشنامه را در سال ۸۶ نوشته است.

عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده و کارگردان: سهیل بیرقی، مدیر برنامه ریزی: امید جزینی، مدیر تولید: کامران حجازی، طراح نور: سروش میلانی زاده، عکاس: آوا کیایی، طراح صحنه و لباس: رضا رزم، گروه کارگردانی: سوده سعدایی، سارا عبداللهی، ساخت تیزر: حسام خلوصی، محسن بهاری، تهیه کننده: سامان بیرقی.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.