انسجام دانشگاه‌ها موجب توسعه فعالیت‌های ارزشی در جامعه می‌شود

دبیر کمیته پشتیبانی هشتمین جشنواره سراسری قرآن دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان، با اشاره به اهمیت وحدت و انسجام بخشیدن به فعالیت‌های فرهنگی در سطح دانشگاه‌ها، گفت: انسجام دانشگاه‌ها موجب توسعه فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی در جامعه می‌شود.

شهرام فکور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کردستان، اظهار داشت: دانشگاه‌های سطح استان برای بازتاب فعالیت‌های دینی و قرآنی باید باهم وحدت و انسجام داشته باشند و نباید به صورت جزیره‌ای رفتار کنند.

وی افزود: در زمان برگزاری یک رخداد فرهنگی و ارزشی مهم در استان باید دانشگاه‌های سطح استان به صورت منسجم فعالیت کنند تا بر تأثیرگذاری آن بیفزاید.

فکور با بیان اینکه سطح برگزاری این جشنواره بسیار بالاست، بیان کرد: برگزاری چنین برنامه‌های قرآنی با توجه به فرهنگی بودن استان کردستان می‌تواند تأثیر بسزایی در تقویت سطح فرهنگ جامعه داشته باشد.

وی به برنامه‌های جانبی این جشنواره در راستای تأثیرگذاری هرچه بیشتر بر جامعه اشاره کرد و افزود: تمبر یادبود هشتمین جشنواره سراسری قرآن دانشجویان علمی کاربردی در روز افتتاح جشنواره رونمایی شده است.

وی با بیان اینکه تهیه و توزیع کتاب جشنواره قرآنی دانشجویان علمی کاربردی نیز چاپ شده و در قالب بسته‌های فرهنگی به شرکت‌کنندگان اعطا شد، بیان کرد: تا کنون در چندین جشنواره و همایش قرآنی که در استان برگزار شده حضور داشته‌‌ام ولی با توجه به برنامه‌های برگزار شده در این جشنواره و استقبال مردم از آن از عملکرد آن بسیار راضی هستم.

وی به شرکت کنندگان در این جشنواره اشاره کرد و افزود: در این جشنواره شرکت کنندگان و برگزیدگان قرآنی کشور حضور دارند.

وی یادآور شد: در این دوره از مسابقات قرآنی ۶ داور بین المللی آقا و ۳ داور خانم حضور دارند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.