انصراف ˝شیار۱۴۳˝ از حضور در فجر ۳۲

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

˝فیلم شیار ۱۴۳˝ به سبب مشکلات فنی از حضور در جشنواره فیلم فجر انصراف داد.

به گزارش خبرنگار سینما هنرآنلاین؛ دومین ساخته نرگس آبیار در مقام کارگردان به سبب طولانی شدن و مراحل فنی فیلم از حضور در فجر ۳۲ انصراف داد تا فرصت حضور برای فیلم های دیگر در بخش مسابقه سینمای ایران فراهم شود.

نرگس آبیار در گفت و گو با خبرنگار سینما هنرآنلاین در خصوص این خبر گفت: علیرغم تلاش های انجام شده برای حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر و طولانی شدن مراحل فنی فیلم از حضور در جشنواره فیلم فجر انصراف دادیم.

او ادامه داد: به سبب بروز مشکلات فنی نمی توانستیم که نسخه کامل فیلم را تا پایان روز ۲۰ دی ماه به دفتر جشنواره ارائه کنیم، بنابر این از حضور در جشنواره قیلم فجر انصراف دادیم تا فرصت حضور برای فیلم های دیگر فراهم شود.

مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی، حسام بیگدلو، یداله شادمانی، زهرا مرادی، علی نفیسی، حمیده صادقی، سامان صفاری، محیا دهقانی و….. ازجمله بازیگران این فیلم سینمایی می باشند که توسط محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی توسط بخش خصوصی تهیه شده است. حمید جانی‌پور عکاس پروژه است.

داستان این فیلم دفاع مقدسی برداشتی از رمان “چشم سوم” نوشته نرگس آبیار و داستان زندگی زنی به نام الفت است که چشم به راه فرزندش است که خبر خوشی برایش می‌رسد ولی امتحان بزرگی در پیش دارد.

فیلم سینمایی “اشیا از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیک ترند اولین ساخته بلند آبیار در مقام کارگردان بود که در فجر ۳۱ روی پرده رفت و مورد توجه مخاطبان خود قرار گرفت.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.