انصراف افراسیابی به نفع اصولگرایان شیراز

افراسیابی در بیانیه ی خود که شب گذشته به فرمانداری شیراز ارسال شد آورده است: تَعَاوَنُواْ عَلَى الْبرِّ وَالتَّقْوَى وَلاَ تَعَاوَنُواْ عَلَى الإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ. در نیکوکارى و پرهیزگارى با یکدیگر همکارى کنید و در گناه و تعدى دستیار هم نشوید (سوره مبارکه ی مائده/ آیه ی۲). تامل و تدبر در سفارش قرآن کریم به مومنان مبنی بر تعاون و همکاری در انجام امور خیر و سبقت در خوبیها بیانگر آن است که خودخواهی و خودبینی در میان اهل ایمان جایگاهی ندارد، بلکه در جامعه ی ایمانی اصل بر خدمت است و بر همین اساس مشارکت همه ی اعضای جامعه برای تقویت صالحین امری است اجتناب ناپدیر.

وی در ادامه تاکید کرده است: اینک که در صحنه ی انتخابات شورای شهر شیراز انسجامی مناسب میان نیروهای ارزشی و ولایتمدار در قالب ارائه ی لیستی واحد از سوی معتقدان به اصول و مبانی و ارزشها پس از برگزاری جلسات متعدد و مراجعه به مشاورین متعهد و متخصص شکل گرفته است حضور چهره های مستقل هر چند فی نفسه ایرادی ندارد اما از آنجا که باعث تضعیف این انسجام و اتحاد مبارک خواهد بود و بر خلاف دستور صریح قرآن کریم مبنی بر تعاون و همکاری در خوبیهاست، به نظر امری مذموم است.

افراسیابی ضمن تاکید بر شرایط حساس سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کنونی خاطر نشان ساخته است: حقیر پس از هفته ها، روزها و ساعتها تفکر و تدبر عزم خود را جزم نمودم تا هر چند پیش از این به حسب تکلیف برای انجام تغییر در وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهر شیراز و با توجه به سابقه ای که در عرصه های فرهنگی و اجتماعی در پایتخت داشتم در انتخابات شورای شهر شیراز ثبت نام نموده و کاندیداتوری اینجانب توسط هیات اجرایی تایید گردید، اما اینک به نظر میرسد انصراف از حضور مقوم اتحاد مبارک حامیان ولایت و معتقدان به مبانی و ارزشها خواهد بود.

وی در ادامه ضمن تشکر از همه ی اهالی فرهنگ و هنر و اصحاب رسانه انصراف خود را اعلام نموده و تصریح کرده است: نظر به نهایی شدن اسامی لیست اصولگرایان شیراز ترجیح میدهم با حمایت همه جانبه از انسجام برادران و خواهران ایمانی خود، شیراز؛ شهر فرهنگ و ادب ایرانی را در رسیدن به قله ی عزت و سربلندی و غلبه بر معضلات فرهنگی و اجتماعی که سالها است دل همشریهای وفادارم را به درد آورده است یاری نمایم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرده است مردم شیراز با انتخاب درست و صحیح خود دست مافیای قدرت و ثروت را از این شهر قدسی کوتاه نموده و با حمایت از لیست اصولگرایان شیراز مسیر را برای آبادانی و اعتلای شهر خوبان فراهم نمایند.

[del.icio.us] [Facebook] [Google] [Technorati] [Twitter] [Yahoo!] [Email]

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.