انصراف لنکرانی به نفع جلیلی- جبهه پایداری بیانیه می‌دهد

۳۰اردیبهشت،

Rouhollah Vahdati-24-25.jpg

در حالی که بعضی رسانه‌های نزدیک به «جبهه پایداری» از انصراف «کامران باقری لنکرانی» از کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داده‌اند، بعضی اعضای شورای مرکزی این جبهه نیز این خبر را به صورت ضمنی تایید کردند.

این در حالیست که نتایج نهایی تایید صلاحیت‌ها فردا سه‌شنبه از سوی شورای نگهبان اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر اساس گزارش‌ها، لنکرانی عصر امروز دوشنبه در دفتر «سعید جلیلی» دیگر کاندیدای انتخابات با وی دیدار داشته . پس از این دیدار بعضی رسانه‌های نزدیک به جبهه پایداری اعلام کردند که لنکرانی به نفع جلیلی انصراف داده است.

برخی اعضای شورای مرکزی این جبهه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن تایید این خبر اعلام کردند جبهه پایداری در مورد این موضوع و استراتژی از این پس این جبهه بیانیه‌ای منتشر می‌کند.

کامران باقری لنکرانی، سعید جلیلی و پرویز فتاح، سه گزینه جبهه پایداری برای انتخابات ریاست‌جمهوری بودند که در ابتدا در پی عدم پذیرش جلیلی و فتاح، لنکرانی به عنوان گزینه نهایی این جبهه معرفی شد، ولی بعد از ثبت‌نام جلیلی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، این گمانه‌ قوت گرفت که لنکرانی به نفع جلیلی انصراف خواهد داد؛ چراکه او اعلام کرده بود « ما رقابت داخل‌گفتمانی نخواهیم داشت.»

حال به نظر می‌رسد ملاقات عصر امروز این دو کاندیدا به این تصمیم منجر شده که لنکرانی به نفع جلیلی کنار برود.

پیش از این نیز بعضی تحلیل‌گران پیش‌بینی کرده‌اند ممکن است در روزهای آتی تعدادی دیگر از کاندیداهای اصولگرا به نفع جلیلی از حضور در عرصه انتخابات انصراف دهند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.