انفجار یک خانه در میاندوآب، ۹ واحد مسکونی را خسارت زد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: انفجار گاز در محله کوی جهادگران این شهر، به ۹ واحد مسکونی خسارت وارد کرد.

انفجار یک خانه در میاندوآب، ۹ واحد مسکونی را خسارت زد

به گزارش ممتاز نیوز، سامان محمدی اظهار کرد: براثر انفجار گاز شهری در محله کوی جهادگران این شهر، یک واحد مسکونی تخریب و به هشت واحد مسکونی اطراف آن نیز خسارت زیادی وارد شد.

وی اضافه کرد: با اعلام این حادثه آتش‌سوزی، ۲ تیم آتش‌نشانی شامل هشت نفر به محل اعزام شدند و ضمن مهار کردن آتش، علت آن را هم بررسی کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه هنگام انفجار کسی در خانه نبود، گفت: در بررسی های اولیه مشخص شد که این انفجار بر اثر نشت گاز از شلنگ بخاری اتاق خواب این واحد مسکونی روی داده است.

وی افزود: در این حادثه، خسارت زیادی نیز به این واحد مسکونی وارد شده به طوری که ستون و سقف آن به شدت تخریب شده و با توجه به اینکه انفجار با آتش‌سوزی همراه بوده، بیشتر اسباب و اثاث منزل طعمه حریق شده است.

محمدی گفت: نصب سیستم‌های هشدار و اعلام حریق، نصب کپسول‌های اطفای حریق و اطمینان از کارکرد صحیح آنها نیز از عوامل مهم در کاهش خطرات آتش سوزی است.

انتهای پیام/


حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.