انهدام شبکه انتقال قاچاق سوخت در بندرعباس

۰۸ام بهمن ،

انهدام شبکه انتقال قاچاق سوخت در بندرعباس

کشف سه کیلومتر خط لوله قاچاق

فرمانده پایگاه دریابانی بندرعباس از کشف خط لوله سه کیلومتری و ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق طی روز قبل در ساحل روستای بوستانو بندرعباس خبرداد.

به نقل از ایسنا، سرهنگ فریدون کرمی با اشاره به کشف و انهدام لوله‌های انتقال سوخت و مخازن سوخت قاچاق در ساحل روستای « بوستانو» این شهرستان گفت: باتلاش همکاران‌مان و انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی موفق به کشف و انهدام شبکه انتقال قاچاق سوخت در منطقه بوستانو شدیم.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان با لوله‌گذاری در سه محور به طول بیش از سه کیلومتر در نوار ساحلی، سوخت قاچاق را از طریق لوله‌های P.V.C به دریا منتقل و از طریق شناورها سوخت را به خارج از کشور قاچاق می‌کردند، گفت: با تشدید گشت‌های هدفمند و محسوس و نامحسوس در نقاط آلوده شهرستان قصد داریم در حد امکان جلوی قاچاق سوخت را بگیریم.

وی یادآور شد: منطقه ساحل غربی شهر بندرعباس و شمال شهرستان بندر خمیر که با شهرستان بندرعباس هم‌مرز است، به عنوان مناطقی شناخته می‌شود که در بعد مقابله با قاچاق مورد توجه و تمرکز نیروهای عملیاتی و اطلاعاتی این پایگاه است.

کرمی تصریح کرد: طی ماه‌های قبل نیز این پایگاه در قالب طرح‌های محرم،اقتدار فجر و… اقدام به پاکسازی و جمع‌آوری اقلام مورد استفاده قاچاق سوخت از مناطق آلوده شهر بندرعباس کرد.

فرمانده پایگاه دریابانی بندرعباس دستاورد اخیر این پایگاه در اجرای رزمایش فجر در روستای بوستانو را کشف بیش از سه کیلومتر لوله انتقال سوخت، ۴۰ هزار لیتر گازوئیل ،۲۰ عدد مخزن بزرگ و کوچک،هفت دستگاه موتور پمپ انتقال سوخت و … عنوان کرد.

وی از انهدام ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد و گفت:این مقدار سوخت در مخازن سیمانی نگهداری می شد که به سبب گل و لای بودن منطقه امکان انتقال وجود نداشت.

به گفته کرمی طرح پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان با نام فجر تا اواخر بهمن ماه سال جاری همچنان ادامه دارد.

یکشنبه ۸ بهمن   ۱۶:۳۹

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.