انگلیس – اوکراین؛ سه‌شیرها به‌‌دنبال صعود

انگلیس – اوکراین؛ سه‌شیرها به‌‌دنبال صعود

جام جم آنلاین: تیم ملی فوتبال انگلیس در حالی در آخرین دیدار خود در گروه D رقابت‌ها به مصاف اوکراین می‌رود که یک پیروزی می‌تواند آنها را به جمع هشت تیم پایانی رقابتهای یورو ۲۰۱۲ برساند.

اوکراین که نخستین حضور خود در رقابتهای یورو را تجربه می کند قصد دارد با شکست انگلیس شگفتی ساز شده و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

انگلیس – اوکراین

ورزشگاه: استادیوم دونباس آره نا، دونتسک، اوکراین

ظرفیت: ۵۰ هزار نفر

داور: ویکتور کاسای (مجارستان)

* انگلیس که در چهار بازی با هدایت روی هاجسون هنوز شکستی در کارنامه خود ندارد در هر ۱۵ بازی قبلی خود موفق به گلزنی شده است. آخرین دیداری که سه شیرها در آن نتوانستند دروازه حریف را باز کنند به تساوی بدون گل مقابل مونته نگرو در اکتبر سال گذشته در مقدماتی یورو ۲۰۱۲ بازمی گردد.

* انگلیس در ۱۰ دیدار رسمی اخیر خود شکست ناپذیر بوده است. آخرین شکست آنها به دیدار مقابل آلمان در جام جهانی ۲۰۱۰ بازمی گردد که سه شیرها در آن با نتیجه ۴ بر یک مغلوب شدند.

* تئو والکات که گل دوم انگلیس مقابل سوئد را به ثمر رساند در ۲۵ بازی اخیر برای سه شیرها تنها یک گل به ثمر رسانده است.

* اوکراین در دونتسک کاملا بدشانس است. آنها در شش دیداری که در ورزشگاه دونباس دونتسک به میدان رفته‌اند چهار شکست و دو تساوی در کارنامه خود دارند.

* اوکراین در سه دیدار از چهار بازی اخیر خود شکست خورده و در سه بازی از چهار دیدار رسمی اخیر خود موفق به گلزنی نشده است.

* آندری شوچنکو در تنها تورنمنت معتبر اوکراین که در جام جهانی ۲۰۰۶ رقم خورد با دو گل بهترین گلزن تیمش است. در یورو ۲۰۱۲ نیز او با ۲ گل برترین و تنها گلزن اوکراین محسوب می شود. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.