اهالی ادبیات هم به کمک زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی شتافتند

به گزارش خبرنگار مهر، فراخوان انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی اهالی قلم برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی با استقبال خوب دست‌اندرکاران عرصه ادبیات و مردم روبه رو شد.

این حرکت که از شنبه ۲۸ مرداد آغاز شده تا امروز یکشنبه نیز ادامه دارد و بعدازظهر امروز کار بسته‌بندی کمک‌های غیرنقدی در محل انجمن، انجام خواهد گرفت.

انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در کنار بسیاری از نهادها و تشکل‌های مردمی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های دست‌اندرکاران حوزه زیرمجموعه خود کرده تا بتواند نقش خود را در کمک به هموطنان زلزله‌زده ایفا کند.

 انجمن از تمام نویسندگان، اهالی قلم، تمام شخصیت‌ها و گروه‌های مرتبط و آشنا با این انجمن و نیز سایر اقشار جامعه خواسته است تا هدایای نقدی و غیرنقدی خود را از روز شنبه ۲۸ مرداد به محل انجمن آورده و یا مبالغ نقدی خود را به شماره حساب سیبا به شماره ۰۱۰۶۳۶۲۹۳۵۰۰۴ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۲۴۲۳۹۷۴۴ به نام محسن هجری (دبیر انجمن) واریز کنند.

انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در نظر دارد این مبالغ را در نزدیک‌ترین زمان ممکن به صورت محموله غیرنقدی و با حضور جمعی از نویسندگان کودک و نوجوان به شهرهای زلزله زده استان آذربایجان شرقی ارسال کند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.