اهانت به پیامبر اسلام عین جهالت است/حتما این مسئله را پیگیری می‌کنیم

۱۶م دیماه ،

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: : تصور غرب از اقدام در مورد اهانت به پیامبر اکرم این است که می‌توانند جلوی گرایش مردم به دین مبین اسلام را بگیرند اما این اشتباه بزرگی است که مرتکب می‌شوند و اهانت به یک شخصیت عظیم الشان که میلیاردها انسان بر روی زمین برای ایشان احترام قائلند غیر منطقی و غیراخلاقی است.

 سید باقر حسینی نماینده زابل، زهک و هیرمند در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اقدامات اخیر مجله فرانسوی در رابطه با اهانت به ساخت مقدس پیامبر اسلام گفت: مدتی است که با توجه به تحولاتی که در جهان اسلام به وجود آمده و ترویج اسلام گرایی در بین مردم دنیا،همچنین مسئله بیداری اسلامی که در بین جوامع در حال تحقق است سبب وحشت‌زدگی اروپا وغرب شده و به سبب وحشت از این مسئله آنها یک چنین اقداماتی را انجام می‌دهند.

وی افزود: اگر چه توهین به مقدسات اسلامی با اهدافی مشخص انجام می گردد اما گاهی بعضی آزادی بیان را دستاویز چنین هتک حرمتهایی قرار داده و مقدسات دینی و اسلامی را مورد هتک حرمت قرار می‌دهند.

حسینی تصریح کرد:  تصور آن‌ها از اقدام در مورد اهانت به پیامبر اکرم این است که می‌توانند جلوی گرایش مردم به دین مبین اسلام را بگیرند اما این اشتباه بزرگی است که مرتکب می‌شوند و اهانت به یک شخصیت عظیم الشان که میلیاردها انسان بر روی زمین برای ایشان احترام قائلند غیر منطقی و غیراخلاقی است.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: ما موظف هستیم در مقابل اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) که مورد احترام تمام انسان‌های آگاه می باشند موضع گیری کرده و عکس العمل نشان دهیم که در همین راستا این مسئله را از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری می‌کنیم. 

انتهای پیام//


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.