اهم موضوعات مطرح شده در دیدار جمعیت رهپویان با مراجع عظام تقلید

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

سروری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در تشریح دیدار شورای مرکزی این جمعیت با مراجع عظام تقلید در قم گفت: مسائل و مشکلات روز مردم، مسائل منطقه‌ای، تهاجم فرهنگی و موضوعاتی مربوط به انتخابات پیش رو اهم موضوعات طرح شده در این جلسات بود.

پرویز سروری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در تشریح جلسه دیروز(دوشنبه ۱ آبان) شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با مراجع عظام تقلید قم، اظهار داشت: شورای مرکزی رهپویان هر دو ماه یک بار برنامه دارد تا با مراجع عظام تقلید دیدار کرده و از رهنمودهای این بزرگان در مسر و برنامه‌های خود استفاده بکند.

سروری گفت:‌ روز گذشته شورای مرکزی جمعیت رهپویان با حضرات آیات حسینی بوشهری، صافی گلپایگانی و نوری همدانی توفیق ملاقلات داشت وجهت ادای ادب و احترام خدمت بزرگواران رسید.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی افزود: در این دیدارها، نکته‌ای که بسیار قابل توجه و تامل‌برانگیز بود حساسیت مشترک مراجع عظام نسبت به مسائل و مشکلات اقتصادی مردم بود؛ خصوصا تاکید بر بحث همدلی و همفکری مسئولین برای گذر از این مرحله و حل مشکلات و معضلاتی که پیش روی مردم است.

وی با بیان اینکه حل مشکلات مردم موضوعی بود که هر سه بزرگوار بر آن تاکید داشتند، عنوان کرد:‌ بحث مسائل منطقه‌ای، فراگیر شدن گفتمان انقلاب اسلامی در منطقه و نیاز به اینکه جمهوری اسلامی باید به عنوان یک الگو همیشه باقی بماند، نیز مطرح شد و علما تاکید داشتند این موضوع مهم باید مورد توجه مردم و به ویژه مسئولین قرار گیرد.

سروری در ادامه به تذکرات علما درباره مسائل فرهنگی اشاره کرد و گفت: در این جلسات عنوان شد که دشمن به دنبال تخریب فرهنگی، تحمیل فرهنگی و تسلیم کشور دربرابرمطالبات استکباری نظام سلطه است، به همین دلیل با اعمال فشار و تهدید از طریق برنامه‌های مبتذل فرهنگی به دنبال آسیب‌رسانی جدی به بنیان‌های فرهنگی مردم و کشور است.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی درباره مسائل انتخاباتی مطرح شده در این جلسات گفت:‌ در این جلسات اعضا شورای مرکزی، موضوعات و مسائل مختلفی را درباره انتخابات آتی مطرح کردند، که این بزرگواران به ویژه آیت الله حسینی بوشهری، ضمن پاسخگویی به این مسائل، بر دقت و توجه لازم برای حرکت در مسیر وحدت و جلوگیری از اختلافاتی که به گفتمان انقلاب اسلامی آسیب می‌زند، تاکید داشتند.

وی همچنین خاطر نشان کرد:‌ مراجع عظام درمورد حساسیت انتخابات آینده و لزوم بصیرت در این انتخابات تذکراتی دادند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.