اوباما : فیس‌بوک برای دخترش «مالیا» خطر دارد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فاوا نیوز در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

فاوانیوز: رییس جمهوری آمریکا بار دیگر از حضور دخترش در شبکه اجتماعی فیس‌بوک ابراز نگرانی کرد.

باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی ام‌تی‌وی گفت: فیس‌بوک برای دخترش مالیا خطر دارد.

وی تصریح کرد: فیس‌بوک برای دخترم مکان امنی برای گذراندن اوقات خود نیست.

وی در پاسخ به این سوال که از مواردی مانند رانندگی، بیرون رفتن با دوستان و گذران اوقات در شبکه‌های اجتماعی کدامیک برای دختر ۱۴ ساله‌اش بیشترین تهدید به شمار می‌رود، گفت: من در حال حاضر نگران فیس‌بوک هستم.

من افرادی که در فیس‌بوک هستند را می‌شناسم و آنها شبکه‌های اجتماعی را متحول کرده‌اند اما برای مالیا که فرد معروفی است، فیس‌بوک مکان مناسبی نیست.

وی تاکید کرد که دختر ۱۴ ساله‌اش هیچ صفحه‌ای در فیس‌بوک ندارد.

اظهارات باراک اوباما در حالی صورت می‌گیرد که میشل اوباما، همسر رییس جمهوری آمریکا سال گذشته گفته بود که حتی اگر همسرش رییس جمهوری نبود، هم اجازه حضور دخترانش در فیس‌بوک را نمی‌داد.

فاوا نیوز

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. مرتضی یه دوست خوب برای مالیا:

    دلم برای مردم عزیزم در سوریه و فلسطین و میانمار خیلی می سوزه. آقای اوباما هم عین خیلی های دیگه هیچ وقت دل مسلمان جهان رو شاد نکرد. او هیچ وقت نام کوروش کبیر رو در جهان زنده نکرد. این بزرگترین مشکل او بود. او دلم رو خون کرد اما از ته دلم بخشیدمش. اگر من جای او باشم نام و یاد و تفکرات صلح کوروش کبیر را زنده می کنم و در برابر همه ی دشمنان قاطعانه می ایستم بویژه در برابر گستاخی های اسرائیل غاصب یا همون رژیم اشغالگر قدس. مردم مهم هستند نه من حقیر فقط و فقط مردم

  2. مرتضی یه دوست خوب برای مالیا:

    به نام خدا
    سلام. رفع پیچیدگی ها و محدودیت ها برای همه ی مردم دنیا برام خیلی مهمه. آقای اوباما هم یه بی معرفت دیگه است عین مسئولین ما و خیلی کشورهای دیگه. به همه ی دنیا بگویید که از امنیت نرم جهانی که خیلی براش تلاش شده، نترسید. در این امنیت نرم فقط باید مرتضی محدود باشه نه هیچ کسه دیگه. جانم فدای اسلام و همه ی ادیان الهی جهان و جانم فدای ایران. حتی اگه بازم پیام هامو پخش نکردید اشکالی نداره بازم ممنونم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.