اوباما مجری سیاست‌های دموکرات‌ها است

۲۳ آبان ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: بررسی سیاست‌های اوباما نیازمند شناخت سیاست‌ها و دیدگاه‌های حزب دموکرات نسبت به مسائل خاورمیانه به خصوص ایران و حرکت های بیداری اسلامی در منطقه است.

مصطفی قوام در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتخاب باراک اوباما برای بار دوم به عنوان رئیس جمهور آمریکا گفت: هر فرد که به عنوان رئیس جمهور آمریکا برگزیده شود قطعا در جهتی سیاست های کلان حزب متبوع خویش قدم بر می‌دارد.

وی افزود: برای بررسی سیاست‌های اوباما باید سیاست‌ها و دیدگاه‌های حزب دموکرات نسبت به مسائل خاورمیانه به خصوص ایران و حرکت های بیداری اسلامی ارزیابی شود.

قوام با تاکید بر اینکه رئیس جمهورهای منتخب در آمریکا مجری سیاست‌های حزب متبوع خود می باشند، ادامه داد: حزب دموکرات و جمهوری‌خواه در آمریکا اهداف و سیاست‌های یکسانی را دنبال می‌کنند و نقطه اختلاف آن‌ها در به کارگیری شیوه‌ها و راهکارها متفاوت است.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان یادآور شد: دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه چندین سال است که شریان‌های اقتصادی، سیاسی، مالی و نظامی آمریکا را در دست گرفته و به هیچ نامزد مستقلی اجازه ورود به میدان را نمی‌دهند تا شاید به سیاست‌های نامعقول و غیرمنطقی دولتمردان آمریکا نسبت به جهان پایان دهند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.