اوباما: می خواستم آهنگ پیشواز روحانی را بشنوم

پس از انتشار خبر گفتگوی تلفنی اوباما و روحانی افراد و گروه های مختلف در روز روشن مواضع خود را به ما نشان دادند و ما هم بنا بر وظیفه آنها را منعکس کردیم:

محمود احمدی نژاد: امروووووز ااااشک تو چشای مننن فراووونه، نمی دوووونم کجا بریزم … احساس می کنممم در این لحظه تاریخیییی … تمااام زحماااااتم … در عرصه دیپلماسییییی … به بار نشسته و … نتیجه دااااده.

جمعی از دیپلمات های باسابقه (در واکنش به بالا) 😐

علی آبادی: البته تماس آقای اوباما با رئیس جمهور مساله تازه ای نیست. ایشان در طول این هشت سال دائم به آقای احمدی نژاد زنگ می زد ولی از بس انگلیسی اش مشکل داشت من فکر می کردم مزاحم تلفنی است و قطع می کردم.

جان کری: بالاغیرتا دفعه ی بعدی شما زنگ بزنید، پول تلفن کاخ سفید برای این ماه اومده ۵۰۰ دلار!

اوباما به تندروهای امریکا: زنگ زده بودم تا آهنگ پیشواز روحانی را گوش بدهم، فکر نمی کردم به این سرعت گوشی را بردارد.

پیشنهاد تندروهای ایران به روحانی: دفعه ی بعد که زنگ زد تهدیدها را به فرصت تبدیل کن. روحانی: چطوری؟ تندروها: تو گوشی فوت کن یا بده به ما تا از طریق تقلید صدای هیلاری کلینتون اوباما رو توی دام بندازیم! روحانی 😐

دلار: جون مادرتون بس کنین. آبرو نذاشتین برای من … هی بکش بالا بکش پایین

دختر رئیس پارلمان سابق امریکا در توئیتر: اس ام اس می زنم جواب نمیدی، بگو کلک واسم چه خوابی دیدی؟

جواد ظریف: آن کسی که اس ام اس را جواب نمی داد رفته.

پرتاب گر کفش به سمت روحانی: متاسفانه امروز شاهد اوج دیکتاتوری دولت به اصطلاح اعتدالگرا بودیم. وقتی کفش را به سمت اتومبیل روحانی پرتاب کردم لای شیشه گیر کرد و من امروز در نهایت مظلومیت با دمپایی به خانه برگشتم. مسئولین رسیدگی کنند.

سایت حامی بالایی: دولت روحانی ثابت کرد که دولت پابرهنگان نیست + عکس پای برهنه ی مظلوم

رسانه های دولت: قیمت چغندرقند در برازجان کاهش یافت/ یک کارگر اهل تنب بزرگ می تواند روی دست هایش راه برود / یک معترض در سودان دچار افسردگی بعد از زایمان شد … پایان خبر!

آیدین سیارسریع | روزنامه قانون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.