اوباما یک درصد از رقیبش جلو افتاد

این مطلب در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز درج گردیده است

همزمان با این نظرسنجی در آمریکا، نتیجه تحقیقات در سرزمین های اشغالی نیز نشان داده است که ۸۵ درصد از امریکایی های ساکن سرزمین های اشغالی iبه میت رامنی رای می دهند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبرآنلاین نوشت :

در تازه ترین نظرسنجی ها باراک اوباما یک درصد از رامنی پیشی گرفته است.

۴۷ iبه ۴۶٫ باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در تازه ترین نظرسنجی های انجام گرفته یک درصد از رقیب جمهوری خواه خود پیشی گرفته است.

به گزارش رویترز، در سه روز گذشته نتیجه نظرسنجی ها در ایالات متحده تقریبا ثابت بوده است. بر اساس نظرسنجی که توسط رویترز با همکاری موسسه Ipsos در واپسین روزهای منتهی iبه انتخابات iبه شکل روزانه انجام می گیرد، کاندید جمهوری خواهان ۴۶ درصد از آرا را تاکنون iبه نام خود سند زده است.

تحلیل گران اعتقاد دارند که این میزان اختلاف درصد میان اوباما و رامنی پس از توفان سندی چندان قابل توجه نمی باشد . iبه نظر می رسد که طرفداران هر دو کاندید تصمیم خود را گرفته و تصمیمی برای تغییر رای ندارند.تنها ۱۱ درصد از طرفداران رامنی ادعا نمودند که ممکن است در دقیقه نود نظرات خود را عوض نمایند. در خصوص اوباما نیز ۸ درصد از طرفدارانش چنین نظری دارند. ۲۶ درصد از رای دهندگان نیز رای نهایی خود را انتخاب نموده اند. در این ۲۶ درصد، ۵۲ درصد اوباما و ۴۳ درصد هم رامنی را انتخاب نمودند. البته iبه این رای نمی توان اطمینان نمود چرا که دموکرات ها iبه شکل سنتی سریعتر از جمهوری خواهان تصمیم خود را می گیرند.

همزمان با این نظرسنجی در آمریکا، نتیجه تحقیقات در سرزمین های اشغالی نیز نشان داده است که ۸۵ درصد از امریکایی های ساکن سرزمین های اشغالی iبه میت رامنی رای می دهند. در  این نظرسنجی که ۱۵۷۲ نفر در آن شرکت نموده اند، ۶۲ درصد نیز تاکید نموده اند که در انتخابات کنگره iبه جمهوری خواهان رای می دهند و ۲۸ درصد هم دموکرات ها را برای کنگره ترجیح می دهند.


خبرگزاری انتخاب |

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.