اوریگامی های شگفت انگیز از مجسمه های کاغذی +تصاویر

اوریگامی به هنر تا کردن کاغذ می گویند که اصلیتی ژاپنی دارد ولی محبوبیتش به ژاپن محدود نمی شود و در سراسر دنیا از آن به عنوان یک هنر نام برده می شود.

ممتازنیوز : هنر اوریگامی در دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد و افراد بسیاری با کمک آن نامشان را وارد کتاب رکوردهای گینس کرده اند. برخی نیز تنها مجسمه های زیبا به کمک کاغذ درست کرده اند.

“سرگی تاراسوو” یک معلم مدرسه در روستای “Tigritskoe” روسیه است اما هنر اصلی او ایجاد مجسمه های کاغذی است و تا به حال آثار بسیار زیادی را از خود به جای گذاشته است.

عکس

این معلم ۴۲ ساله دست به اقدامی جالب زده و با استفاده از هنر خود و همچنین با تا کردن بیش از ۱۰ هزار کاغذ A4 “کلیسای سنت ریحان” مسکو را بازسازی کرد. این مجسمه کاغذی ۱.۵ متر ارتفاع دارد و نزدیک به یکسال برای تکمیل آن زمان صرف شده است.

نکته جالب در مورد این مجسمه بسیار زیبا و منحصر به فرد این است که او هیچ طرحی برای اینکار نداشته است و تنها از روی ذهن خود ۶۰ هزار اوریگامی کوچک را ایجاد کرد و ان ها در کنار هم قرار داد.

عکس

او می گوید: این هنر ژاپنی بسیار زیبا است و در کنار این زیبایی بسیار سخت است، همچنین او اعتقاد دارد این کار می تواند ذهن کودکان را باز کند و به همین علت آموزش آن را به دانش آموزانش آغاز کرده است.

“سرگی” به غیر از ساخت این کلیسا کارهای دیگری نیز انجام داده است که از میان آن ها می توان به “کلیسای جامع Minusinsk ” اشاره کرد که برای ساخت آن ۶ ماه وقت صرف شده است. او در آینده قصد دارد میدان سرخ و همچنین کاخ کرملین را بازسازی کند.

عکس

عکس

عکس

عکس

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۰۲ نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۷ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , اوریگامی, اوریگامی های زیبا, اوریگامی های شگفت انگیز, اوریگامی های مجسمه های کاغذی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. بنویس از طرف مایکل:

    واقعا جالبه
    من حتی نمیتونم اوریگامی کوچیکی رو درست کنم…
    دست مریزاد

    lOVE Origami forever

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.