اولین سری واحدهای مسکونی مهر در دولت یازدهم افتتاح شدند

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

درپی تأکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تکمیل پروژه های مسکن مهر :

در پی تأکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر پایبندی دولت به تکمیل و افتتاح پروژه های باقیمانده مسکن مهر ، اولین سری واحدهای مسکن مهر در دولت یازدهم با افتتاح همزمان ۱۲ هزار و ۸۸۸ واحد مسکونی مهر در استان کرمانشاه به بهره برداری رسیدند.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران،واحدهای مسکونی امروز،۱۱ آبان۹۲، در استان کرمانشاه به بهره برداری رسیدند، ۲۲۵۰ واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، ۹۷۳۸ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت و ۹۰۰ واحد مسکونی نیز در بافت فرسوده استان کرمانشاه قرار دارند.

بنابراین گزارش ممتاز به نقل از درقالب افتتاح های امروز مسکن مهر در استان کرمانشاه، ۳۵۴۰ واحد مسکونی پروژه مسکن مهر شهرک دولت آباد کرمانشاه نیز به بهره برداری رسید که متقاضیان آن علاوه بر استفاده از تسهیلات بانکی مسکن مهر ۱۲ میلیون تومان برای خانه دار شدن پرداخت کرده بودند.

این گزارش ممتاز به نقل از می افزاید : احمد اصغری مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امورمسکن مهر نیز درحاشیه افتتاح این واحدها با بیان اینکه بهره برداری از یک میلیون و ۱۵ هزار واحد مسکونی مهر در دستور کار دولت قرار دارد ، اظهار داشت:دولت در هرچه فعال تر کردن این پروژه ها مصمم است و امیدواریم با کمک متقاضیان پروژه های باقیمانده به بهره برداری برسند.

همچنین ، پژمان ، رئیس سازمان ملی زمین و مسکن نیز در مراسم بهره برداری از ۱۲ هزار و ۸۸۸ واحد مسکونی مهر استان کرمانشاه با اشاره به دستورات رئیس جمهور در خصوص تکمیل پروژه های مسکن مهر ، اظهار داشت : همه ما در تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی مهر به متقاضیان جدی هستیم.

گفتنی است : افتتاح واحدهای مسکونی مهر در استان کرمانشاه اولین سری از افتتاح واحدهای مسکونی مهر در دولت یازدهم محسوب می شود و درحالی صورت می گیرد که وزیر راه و شهرسازی بارها بر تکمیل این واحدها و پایبندی به تمام تعهدات دولت قبل در برابر متقاضیان طرح مسکن مهر تأکید کرده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.