اولین شکست تیم ملی والیبال

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه تدارکاتی خود مقابل بلغارستان با نتیجه سه بر دو مغلوب شد.

تیم‌های ملی والیبال ایران و بلغارستان عصر روز جمعه در نخستین دیدار تدارکاتی خود در سالن “پالاس آو کالچر اند اسپورتس” شهر وارنا به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان با حساب ۳ بر ۲ به پیروزی رسید. این نخستین شکست تیم ملی با اسلوبودان کواچ بود.

ست‌های اول و دوم این مسابقه با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹ به سود بلغارستان رقم خورد اما ملی‌پوشان کشورمان در ست‌های سوم و چهارم با امتیازات مشابه ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیدند تا کار به ست پنجم کشیده شود. ست پنجم نیز با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ به سود بلغارستان به پایان رسید تا این تیم مسابقه را به سود خود رقم بزند.

سعید معروف، شهرام محمودی، محمد موسوی، عادل غلامی، رحمان داودی، فرهاد قائمی و عبدالرضا علیزاده بازیکنانی بودند که در آغاز ست نخست این دیدار برای ایران به میدان رفتند. بازیکنان ایران این مسابقه را بسیار پر اشتباه آغاز کردند. اشتباهات متعدد در دریافت توپ باعث شد بلغارستان امتیازات سرویس زیادی کسب کند و توپ به خوبی در اختیار پاسور تیم ملی کشورمان قرار نگیرد.

خطاهای فردی بازیکنان ایران باعث شد اسلوبودان کواچ در ست‌های اول و دوم بارها درخواست وقت استراحت کند اما این کار نیز نتیجه نداد تا بلغارستان در این دو ست به پیروزی برسد. پس از شکست در این دو ست، کواچ ترکیب تیم خود را تغییر داد و از ست سوم سعید معروف، محمد موسوی، امیر غفور، آرمین تشکری، علیرضا مباشری، فرهاد قائمی و عبدالرضا علیزاده را به میدان فرستاد که این تغییرات تا حدی تاثیرگذار بود اما در نهایت این تیم بلغارستان بود که پیروز شد.

منبع:شهر خبر


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.