اولین پیروزی فروردینی دایی با پرسپولیس

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – علی دایی در سومین فصل مربیگری اش در پرسپولیس برای اولین بار در اولین بازی سال نو پیروز شد

به گزارش ممتاز؛علی دایی و پرسپولیس در سال ۸۹ و ۹۰ در اولین بازی های سال جدید مقابل سایپا و استقلال شکست خورده بودند و برد مقابل داماش اولین پیروزی مشترک آنها در یک بازی در ابتدای سال جدید است.

علی دایی بطور کلی مربی بدشانسی در ماه فروردین است و نگاهی به کارنامه مربیگری اش این نکته را ثبات می کند.  دایی اولین عید مربیگری خود را با تیم سایپا در سال ۸۶ پشت سر گذاشت و در آن سال سایپا در اولین بازی سال مقابل سپاهان با نتیجه ۱- صفر شکست خورد. یک سال بعد در فروردین ۸۷ شکست دیگری برای علی دایی تکرار شد و این بار سایپا با دایی ۲-۱ به مس کرمان باخت.فروردین ۸۸ برای دایی ناکامی دیگری را رقم زد و تیم ملی با مربیگری علی دایی در ورزشگاه آزادی ۲-۱ به عربستان باخت تا در همان روز دایی از هدایت تیم ملی برکنار شود. 

فروردین ماه ۸۹ نیز چهارمین ناکامی پیاپی دایی رقم خورد و این بار پرسپولیس در اولین بازی سال با نتیجه ۲- صفر به سایپا باخت، در حالی که یک ضربه پنالتی را نیز از دست داد. در اولین بازی سال ۹۰ نیز تیم پرسپولیس با وجود خلق موقعیت های گل بی شمار در نهایت به تیم استقلال باخت . اولین بازی سال ۹۱ اما دایی بالاخره طلسم شکست و با راه آهن ۲- صفر مس را برد و سال گذشته نیز با راه آهن در اولین بازی سال مقابل ذوب آهن ۱-۱ متوقف شد. 

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.