اوکراین از سد سوئد گذشت

جام جم آنلاین: تیم فوتبال اوکراین یکی از دو میزبان رقابت های یورو ۲۰۱۲ در نخستین دیدار خود در تاریخ این رقابتها مقابل تیم نامدار سوئد به برتری رسید.

اوکراین که برای نخستین بار حضور در مرحله پایانی رقابت های جام ملت های اروپا را تجربه می کند در اولین بازی خود در یورو ۲۰۱۲ موفق شد با درخشش «آندری شوچنکو» ستاره کهنه کار خود با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد.

در این دیدار که در حضور بیش از ۶۸ هزار تماشاگر ورزشگاه المپیک «کی یف» برگزار شد ابتدا سوئد به گل رسید.

ارسال «لارسن» از سمت راست به «کالستروم» در محوطه جریمه اوکراین رسید و او با یک پاس دقیق «زلاتان ابراهیموویچ» را در موقعیت گلزنی قرار داد و ستاره باشگاه میلان هم با یک اشاره به توپ آن را به تور دروازه اوکراین چسباند.

برتری سوئد تنها سه دقیقه به طول انجامید و «آندری شوچنکو» روی ارسال «یارمولنکو» به سرعت خود را به توپ رساند و با یک ضربه سر تماشایی و شیرجه ای توپ را وارد دروازه سوئد کرد و نتیجه را به تساوی کشاند.

اما این پایان کار نبود و شوچنکو شب رویایی خود را با گل دقیقه ۶۲ اش تکمیل کرد. شوچنکو باز هم روی ضربه کرنر «یارمولنکو» و باز هم با ضربه سر بالاتر از مدافعان سوئد توپ را به تور دروازه «آندریاس ایساکسون» چسباند و تیم میزبان را ۲ بر یک پیش انداخت.

در پایان بازی با همین نتیجه به پایان رسید و اوکراین با سه امتیاز بالاتر از انگلیس، فرانسه و سوئد در صدر جدول گروه D قرار گرفت.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.