اوگنیه نوویچ:آپیامی‌تواندبه پرسپولیس کمک کند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

مدیر برنامه‌های استفان آپیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره احتمال پیوستن این بازیکن به پرسپولیس گفت: امیدوارم همه چیز برای آپیا خوب پیش رود. او امشب به ایران می‌آید. مطمئنم که در صورت توافق با باشگاه به پرسپولیس کمک کند و برای این تیم موثر باشد.

وی افزود: آپیا یک بازیکن حرفه‌ای است که سوابقش برای همه مشخص است. پرسپولیس هم باشگاه بزرگی است و طبق اعلام AFC محبوب‌ترین باشگاه آسیا است. این پرطرفدار بودن خیلی برای آپیا در تصمیم‌گیری‌اش تاثیرگذار بود.

وی درباره جلسه خود با رویانیان گفت: نشست خوبی با رویانیان داشتیم. هم درباره انتقال آپیا و موارد دیگر با او صحبت نمودم. من چند سال در فوتبال اروپا سابقه بازیگری دارم و کارگزار فیفا هم هستم و می‌توانم ارتباطات خوبی برای پرسپولیس برقرار کنم. ما گفت‌وگوی مفصلی با هم داشتیم و امیدوارم که همکاری‌مان ادامه‌دار باشد.

اوگنیه نوویچ در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال می‌دهید آپیا با پرسپولیس به توافق برسد گفت: اگر احتمال می‌دادم که آپیا با پرسپولیس به توافق نرسد، اصلا به ایران نمی‌آمدم. البته نظر سرمربی پرسپولیس برای ما مهم است. اما آپیا آمادگی بسیار خوبی دارد و در این مدت با مربی بدنساز خود تمرین‌های منظمی پشت سر گذاشته است. او فصل پیش از نیم فصل دوم به تیمش در لیگ صربستان اضافه شد و از ۱۵ بازی ممکن در ۱۳ بازی به طور ثابت بازی نمود.

مدیر برنامه‌های آپیا در ادامه در پاسخ به این سوال که چقدر فوتبال ایران را دنبال می‌کند گفت: من خیلی فوتبال ایران را نگاه نکردم اما هر از چند گاهی فوتبال شما را تعقیب می‌کنم. اتفاقا همین دیروز بازی ایران و تاجیکستان را دیدم. ایران بازیکنان خوبی دارد. البته من در جام جهانی ۹۸ با یوگسلاوی سابق برابر ایران قرار گرفتم و چند بازیکن شما را می‌شناسم که مهدوی کیا از جمله آن‌هاست.

بازیکن سابق رئال مادرید در پاسخ به این سوال که رئال در وقت شما با هدایت دل‌بوسکه بهتر بود یا الان که تحت هدایت ژوزه مورینیو است، گفت: من همچنان بازی‌های رئال را دنبال می‌کنم. در سالی که دل‌بوسکه سرمربی رئال بود ما تیم خوبی داشتیم اما الان هم بازیکنان خوبی در رئال می باشند. باشگاه رئال فلسفه مشخصی دارد و از این چارچوب جدا نمی‌شود.

وی درباره رقابت رئال مادرید با بارسلونا هم گفت: هر دو تیم فوق‌العاده می باشند. البته در رقابت طولانی قهرمانی لالیگا کمی شانس هم تاثیرگذار است. هر دو تیم چه در لالیگا و چه در جام‌های دیگر رقابت نزدیکی دارند. البته در لیگ قهرمانان امسال بایرن مونیخ و یک تیم انگلیسی دیگر هم شانس قهرمانی دارند.

اوگنیه نوویچ در پایان درباره رقابت مسی و رونالدو برای تصاحب توپ طلایی امسال هم گفت: من مسی را ترجیح می‌دهم هرچند یک رئالی هستم اما باید صداقت داشته باشم. نحوه بازی مسی را می‌پسندم او بازیکن مالک سبک و فوق‌العاده‌ای است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.