ایران، قهرمان مسابقات سنگ‌نوردی آسیا شد

جام جم آنلاین: مسابقات سنگ نوردی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا عصر امروز با قهرمانی جمهوری اسلامی ایران پایان یافت.

به گزارش واحد مرکزی خبر، در پایان این رقابت ها ایران با ۸۳۴ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد ، قزاقستان با ۷۷۰ امتیاز دوم شد و کره جنوبی با ۷۱۰ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.

* در رشته سرطناب بخش جوانان گروه پسران : احمد رضا سلگی از همدان نشان نقره آسیا را به گردن آویخت.

در این رقابت سنگ نورد کره جنوبی به مقام اول رسید و سنگ نوردی از ژاپن در جای سوم قرار گرفت.

* در رشته سرطناب بخش جوانان گروه دختران : سنگ نورد کره ای قهرمان شد و سنگ نوردانی از چین تایپه و ژاپن عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

* در رشته سرطناب بخش نوجوانان کمتر از ۱۶ سال گروه پسران :

سجاد مستجاب الدعوه از ایران مقام نخست را کسب کرد و طلا گرفت و سنگ نوردانی از تایلند و قزاقستان دوم و سوم شدند و محمد مهدی جلیلی از ایران در جایگاه چهارم قرار گرفت.

* در رشته سرطناب بخش نوجوانان کمتر از ۱۶ سال گروه دختران :

افسانه میراحمدی سنگ نورد کشورمان به نشان برنز دست یافت ، سنگ نورد ژاپنی قهرمان شد و سنگ نوردی از کره جنوبی در جایگاه دوم قرار گرفت.

 * در رشته سرطناب بخش نوجوانان بیشتر از ۱۶ سال گروه پسران : دو سنگ نورد از کره جنوبی مقام های اول و دوم را کسب کردند و سنگ نورد ژاپنی در جایگاه سوم قرارگرفت.

* در رشته سرعت بخش نوجوانان کمتر از ۱۶ سال گروه پسران : مهدی علی پور و ابوالفضل حسن پور از کشورمان به ترتیب به نشان های طلا و نقره دست یافتند.

هم چنین سنگ نوردی از قزاقستان به نشان برنز رسید و سجاد مستجاب الدعوه سنگ نورد ایرانی مقام چهارم را کسب کرد.

* در رشته سرعت بخش نوجوانان کمتر از ۱۶ سال گروه دختران : سنگ نوردی از قزاقستان نشان طلا را بدست آورد ، دو سنگ نورد نوجوان کشورمان به نام های حدیث نظری و مینا آرمیده به ترتیب نشان های نقره و برنز آسیا را کسب کردند.

* در رشته سرعت بخش نوجوانان بیشتر از ۱۶ سال گروه دختران : سه سنگ نورد از قزاقستان مقام های اول ، دوم و سوم را کسب کردند پرنیا روح الفدا سنگ نورد نوجوان ایرانی هم در رتبه چهارم قرار گرفت.

* در رشته سرعت بخش جوانان گروه دختران : سنگ نوردی از کره جنوبی به نشان طلا دست یافت ، کبری لکزایی فر سنگ نورد خوب کشورمان موفق به کسب نشان نقره شد و سنگ نورد قزاقستانی در جای سوم قرار گرفت.

* در رشته سرعت بخش جوانان گروه پسران : دو سنگ نورد از چین نشان های طلا و برنز را کسب کردند و رضا علی پور سنگ نورد کشورمان نشان نقره را به گردن آویخت.

۱۳۴ سنگ نورد از کشورهای هنگ کنگ ، سنگاپور، هند ، چین ، چین تایپه ، تایلند، قزاقستان، کره جنوبی و ۲ تیم از ایران در این مسابقات ، رقابت کردند.

دومین دوره مسابقه های سنگ نوردی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از ۲۱ تا ۲۳ تیر در سالن تازه تاسیس زنده یاد میرزاجانی همدان برگزار شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.