ایرج راد: برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر ایران در روند تئاتر کشور تاثیر گذار است

چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت – ۰۳:۲۰:۰۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- ایرج راد گفت: از آنجایی که هر گونه حرکتی که در جهت پیشبرد تئاتر صورت بگیرد امری مثبت تلقی می شود، برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر ایران که به تئاتر شهرستان ها هم توجه ویژه ای دارد اتفاق بسیار خوبی است.
به گزارش خبرگزاری آریا، ایرج راد هنرمند پیشکسوت تئاتر در خصوص برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر ایران گفت: برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر ایران در روند تئاتر کشور تاثیر گذار است و این تاثیر گذاری زمانی بیشتر می شود که در کنار برگزاری این جشن شاهد تولید و اجرای نمایش توسط هنرمندان شهرستانی باشیم.
وی ادامه داد:هنرمندان شهرستان برای به اجرا بردن یک اثر مشکلات بسیاری دارند و باید به گونه ای عمل شود که این هنرمندان بتوانند به صورت مستمر آثارشان را به صحنه ببرند. بنابراین باید از فرصت هایی مانند برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر ایران برای به اجرا بردن آثارشان استفاده شود.
راد با بیان اینکه استعداد های درخشانی در میان هنرمندان شهرستانی دیده می شود، عنوان کرد:نباید بگذاریم این استعدادها که همانند یک جرقه نمایان می شوند روبه خاموشی بگذارند بلکه باید حمایت لازم را از این عزیزان داشته باشیم و همچنین امکانات مناسب را برای این هنرمندان با استعداد فراهم کنیم.
این هنرمند تئاتر در پایان پیشنهاد دیگری ارائه کرد و افزود: باید در طول برگزاری این جشن کارگاه های آموزشی تیمی و یا فردی توسط اساتید برجسته تئاتر برگزار شود و برگزاری این کارگاه ها در شهرستان ها بعد از پایان جشن نیز ادامه پیدا کند تا بتواند تاثیر گذار باشد.
 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۶۱۵۲۰۰۲۵۵۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.