ایستگاه‌های سیار طرح شهروند الکترونیک آماده ثبت نام شهروندان منطقه ۱۶

فروردین ۱۴۰۳

مدیر آموزش شهروندی از ثبت نام طرح آموزشی شهروند الکترونیک در ایستگاه‌های سیار در متروها و داخل شهر منطقه خبر داد.

دنیاروند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، با اعلام این خبر افزود: ایستگاه سیار ثبت نام شهروند الکترونیک هر روز در یکی از اماکن پر تردد سطح نواحی شش گانه منطقه مستقر شده و اسامی شهروندان توسط کارشناسان مستقر در ایستگاه‌ها برای شرکت در دوره‌های آموزش ثبت می‌شود.
وی اظهار داشت: ثبت نام طرح شهروند الکترونیک تا ۳۰ شهریور ماه ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه های آموزشی شهروند الکترونیک و سراهای محلات ۹ گانه به صورت حضور ثبت نام کنند.
دنیاروند تصریح کرد: شهروندان با ثبت نام در این طرح از ۱۸۶ ساعت آموزش رایگاه با موضوع زبان انگلیسی، فناوری اطلاعات، خدمات الکترونیک شهری، مهارت‌های ۷ گانه کامپیوتر، بهداشت و سلامت بهره‌مند خواهند شد.
وی در  خصوص مزایایی اجرای طرح  آموزشی شهروند الکترونیک گفت: اجرای این طرح علاوه بر تاثیر بر بهبوده کیفیت زندگی شهری از طریق ارتقا سواد عمومی، رفاه اجتماعی، از اتلاف منابع مادی و انسانی جلوگیری کرده و فساد اداری نیز کاهش خواهد یافت.
دنیاروند در پایان به زمان برگزاری کلاس‌ها اشاره و خاطر نشان کرد: بعد از اتمام ثبت‌نام این کلاس‌ها تا ۳۰ شهریور ماه اقدامات جهت برگزاری کلاس‌ها انجام خواهد شد./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.