این پرسپولیس بدهکار

جام جم آنلاین: باشگاه پرسپولیس یک لشکر طلبکار را پشت در خود می‌بیند؛ طلب‌هایی که مربوط به یکی، دو فصل نیست و از فصول گذشته تا امروز برای سرخ‌ها به ارث رسیده است.

هر چند به گفته قائم‌مقام باشگاه، پرسپولیس در این زمینه ۱۵ میلیارد تومان بدهکار است، اما به طور طبیعی اگر وضعیت همچون سال‌ها قبل باشد، باید گفت در پایان لیگی که به پایان آن نزدیک می‌شویم، بر میزان این بدهی‌ها کلی اضافه خواهد شد.

این در شرایطی است که محمد رویانیان از بدو حضور خود در راس باشگاه پرسپولیس کوشیده است با استانداردسازی در امور این باشگاه با پیشینه، شرایط را متعادل کرده و چشم‌انداز بهتر و روشنی را پیش روی سرخ‌ها قرار دهد، اما اگر این بدهی‌ها به قوت خود باقی باشد و سرخ‌ها مدام از سوی این مربی و آن بازیکن با تهدید شکایت به فیفا مواجه شوند، طبیعی است که مدیرعامل فعلی نیز با تمام طرح‌هایی که برای سر و سامان دادن به وضعیت سرخ‌ها دارد، یک جای کار انگیزه‌های خود را تحلیل رفته دیده و پایش را از ماجرا کنار خواهد کشید.

طبق آنچه جمشید زارع، قائم‌مقام باشگاه اعلام کرده، پرسپولیس هم اینک ۱۴ طلبکار دارد؛ از وینگادا و دستیار پرتغالی‌اش گرفته تا جلال اکبری، سپهر حیدری، رحمان احمدی، میاچ، علی دایی و اشپیتیم آرفی و… هر چند عده‌ای از این تعداد همچون علی دایی دندان به جگر گذاشته و صحبتی از دریافت طلبشان به میان نیاورده‌اند، اما تعدادی دیگر همچون وینگادا و آرفی شکایت به فیفا برده‌اند تا این وسط مدیران پرسپولیس ناخواسته درگیر پرونده‌هایی شوند که آنان را از مسیر توسعه‌ای باز می‌دارد.

بازیکنی چون مجتبی زارعی نیز مدیران پرسپولیس را تهدید کرده که در صورت دریافت نکردن طلبش، به فیفا شکایت خواهد برد! اما باید گفت که پرونده این بدهی‌ها قطورتر از آنی است که مسوولان پرسپولیس می‌پندارند.

تا آنجا که می‌دانیم افرادی چون ناصر ابراهیمی و بهروز رهبری‌فرد نیز از گذشته‌ای دور تا امروز از باشگاه پرسپولیس طلب دارند و این مساله دلیلی ندارد جز آن‌که مدیران قبلی پرسپولیس بدون عاقبت‌اندیشی برای باشگاه، تنها از خود سلب مسوولیت کرده‌اند تا این وسط توپ به زمین مدیری بیفتد که خواب‌های زیادی برای آینده پرسپولیس دیده است.

در شرایطی که حجم این بدهی‌ها میلیاردی است و هر روز نیز سرخ‌ها به کسر امتیاز و محرومیت تهدید می‌شوند، باید برای رویانیان آرزوی صبر کرد.

حجت‌الله اکبرآبادی – دبیر گروه ورزش


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.