اپلیکیشن روز: Smilesfilm

یک برنامه کاربردی برای همه

یک برنامه کاربردی به نام Smilesfilm برای آی‌فون به مردم سراسر دنیا امکان می‌دهد عکسی از خود در حال لبخند زدن را در اینترنت قرار دهند تا عکس آنها کنار عکس خندان میلیون‌ها نفر دیگر در دنیای وب به ثبت برسد. این App به اونو کمک می‌کند مجموعه عکس جدیدی از تصاویر مردم نقاط مختلف دنیا در حال لبخند زدن را گردآوری کند.
این هنرمند که با جان لنون، خواننده سرشناس بریتانیایی همکاری بلند بالایی داشته است، می‌گوید: «لبخند زدن ساده‌ترین راه برای این است که سلامت باشید و به دیگران هم انرژی مثبت بدهید».
برنامه کاربردی Smilesfilm از سه بخش رویا، تماشا و لبخند تشکیل شده است. کاربران از طریق این برنامه می‌توانند عکس‌هایی را که کاربران به تازگی بارگذاری کرده‌اند بر اساس تقسیم بندی جغرافیایی و در قالب اسلایدشو مشاهده کنند و عکس خود را زیر مجموعه کشوری که در آن زندگی می‌کنند در گالری عکس های این برنامه قرار دهند.
این نخستین بار نیست که اونو مضمون لبخند را در آثار خود منعکس می‌کند. او در فیلمی با عنوان «شماره پنج» که در سال ۱۹۶۸ آن را ساخت و بیشتر با عنوان «لبخند» شناخته می‌شود، خود جلوی دوربین قرار می‌گیرد و در این فیلم لبخند می‌زند.
اونو می‌گوید: «لبخند زدن همیشه کار آسانی نیست. بعضی اوقات برای من هم سخت است که لبخند بزنم. بعد از مرگ جان لنون سعی کردم لبخند بزنم و به انجام این کار ادامه دهم تا سلامت بمانم. توصیه می‌کنم مردم هم لبخند زدن را امتحان کنند».
این هنرمند ۷۹ ساله ادامه می‌دهد: «کافیست رو به روی آیینه بایستید و خود را وادار به لبخند زدن کنید. این کار، کار ساده‌ای نیست، ولی بعد از مدتی که هر روز صبح جلوی آیینه لبخند زدن را تمرین کردید، کم کم لبخند را در تمام بدن خود پخش می‌کنید و این حس خوب را به دیگران هم منتقل می‌کنید».

برای دریافت این برنامه از فروشگاه اپل اینجا را کلیک کنید
yahoo/ نسترن صائبی

۲۱۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.