اپیزود«آخرین قدر» امشب روی آنتن می رود

اپیزود«آخرین قدر» امشب روی آنتن می رود

از مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»؛

اپیزود«آخرین قدر» امشب روی آنتن می رود

اپیزود «آخرین قدر» از مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» به کارگردانی «محمود معظمی» امشب ۱۹برروی آنتن می رود.

تاریخ : شنبه ۲۱ مرداد ساعت ۱۵:۴۹

به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی شبکه تهران ، اپیزود «آخرین قدر» از مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» به تهیه کنندگی «اکبر تحویلیان» و کارگردانی «محمود معظمی» امشب ۲۱ مرداد ماه ساعت ۱۹برروی آنتن می رود.
بنابراین گزارش ؛ خلاصه داستان این اپیزود درباره شخصیت به نام فروغ اعظم زنی ۶۳ ساله است که او در حالت احتضار به سر می برد اما بنا به دلیل نامعلومی زنده مانده و در رنج و عذاب است. رنج او ریشه در ظلمی دارد که در گذشته در حقّ دختری به نام لیلا داشته است. حسام پسر جوان فروغ اعظم بنا به در خواست مادرش برای تحقیق درباره وضع زندگی دختری که قرار است به او جهیزیه بدهند، به محله‌ی آن‌ها در جنوب شهر می‌رود و در آن جا به طور اتفاقی با خواهر دختر که لیلا نام دارد آشنا می‌شود و دل به او می‌بندد. وقتی که فروغ به این رابط پی می‌برد، تلاش می‌کند لیلا را از ادامه‌ی این رابط منصرف کند و در این راه متوجه رابطه‌ی مشکوک لیلا با مرد مسن پولداری می‌شود. با گذشت زمان، فروغ حقایق تازه‌ای را درباره‌ی زندگی لیلا کشف می‌کند.
بنا بر این گزارش ، میلاد کی‌مرام. شهرزاد کمال‌زاده. نیکا خسروآبادی. سهیلا رضوی. زهرا موسوی. اکبر احمدی بازیگران این اپیزود هستند.
سایر عوامل ساخت این اپیزود عبارتنداز :مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی. تدوینگر: روح‌الله هاشمی. مدیر تولید: حسن صداقت. صدابردار: رضا کنشل. صداگذار: احسان افشاریان. آهنگساز: فواد حجازی. طراح صحنه و لباس: مهدی دیلم صالحی. طراح گریم: خاطره خاشعی.

کد خبر: ۴۴۸۰۶

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.