اکران ˝میراث چینی˝ جکی چان به صورت سه‌بعدی در ایوان شمس

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

اکران فیلم سینمایی ˝میراث چینی˝، آخرین فیلم جکی چان، بازیگر و کارگردان شناخته شده فیلم‌های اکشن و ماجراجویانه، از روز ۲۰ مهرماه در تالار ایوان شمس به صورت سه‌بعدی آغاز می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین؛ فیلم “میراث چینی” آخرین فیلم جکی چان، بازیگر مشهور هنگ کنگی که به تازگی در سینماهای آمریکا اکران شده، با دوبله فارسی و به صورت سه‌بعدی در ایوان شمس به روی پرده می‌رود.

این فیلم با عنوان “Chinese Zodiac” محصول سال ٢٠١٢ هنگ‌کنگ است که در ایران با عنوان “میراث چینی” ترجمه شده و داستان شخصی (جکی چان) است که برای بازگرداندن اشیاء قدیمی چینی از دست قاچاقچیان به کشورش تلاش می‌کند. کارگردانی این فیلم را جکی چان برعهده دارد و خودش نیز نقش اصلی آن را بازی کرده است.

بنابراین گزارش، با توجه به اینکه مجموعه ایوان شمس به سیستم استاندارد و به روز بین‌المللی مجهز می‌باشد، مخاطبان عینک‌هایی را که هنگام ورود به سالن تحویل می‌گیرند، دیگر پس از پایان فیلم نیازی به استرداد آن نیست و عینک‌ها نزد خودشان باقی خواهد ماند. به همین منظور بهای بلیت تعیین شده ۱۰ هزار تومان و هزینه تهیه عینک ۴ هزار تومان است که جداگانه محاسبه می‌شود. عینک‌هایی که توسط مخاطبان خریداری می‌شود با هر بار مراجعه به سینما قابل استفاده می‌باشد.

گفتنی است، فیلم سینمایی “میراث چینی” از روز چهارشنبه ۱۷ مهرماه، در پردیس سینمایی آزادی به صورت سه‌بعدی و تک سئانس به روی پرده می‌رود.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.