اکران ˝یک عاشقانه ساده˝ در هاله‌ای از ابهام

۱۸م آذر ،

کاوش به هنرآنلاین خبر داد

در حالی که قرار است آخرین ساخته سامان مقدم از ۲۲ آذرماه در گروه سینمایی استقلال به روی پرده برود اما هنوز اکران این اثر در این گروه سینمایی قطعی نیست.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، به سبب اختلافات میان سینمای استقلال (سرگروه سینماهای حوزه هنری) و آزادی با شورای صنفی نمایش بر سر عدم اکران بعضی از فیلم ها این شورا برای این دو سرگروه تا روشن نشدن مواضع صریح و شفاف در مورد اکران فیلم های سینمایی حواله نمایش صادر نمی کند.

حبیب کاوش سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار هنرآنلاین اضافه کرد:  تا زمانی که سینمای استقلال و آزادی مواضع صریح و آشکار خود را در مورد اکران فیلم ها اعلام نکنند در حال حاضر به هیچ وجه حواله  نمایش برای این دو سینما صادر نخواهد شد و فیلم یک عاشقانه ساده نیز در این گروه به روی پرده نخواهد رفت.

یک عاشقانه ساده آخرین ساخته سامان مقدم در سی امین جشنواره فیلم فجر به روی پرده رفت. در این فیلم مهناز افشار، مصطفی زمانی ، فرهاد آییش، همایون ارشادی و احمد مهرانفر به ایفای نقش پرداختند.

صد سال به این سالها ساخته  قبلی سامان مقدم  تا به امروز فرصت اکران به دست نیاورده است و جز فیلم هایی است که وضعیت نامعلومی برای نمایش در سینماها دارد و جز فیلم های توقیفی است.

سامان مقدم کارگردانی فصل سوم قلب یخی را  برعهده  دارد که این مجموعه اولین سریال شبکه نمایش خانگی محسوب می گردد.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.