اکران عمومی سه فیلم آغاز شد/ شهاب حسینی و محمدرضا فروتن بر پرده سینماها آمدند

به گزارش سینمانگار، از صبح امروز(چهارشنبه ) اکران عمومی سه فیلم سینمایی «آینه‌های روبرو»، «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» و «پیمان» آغاز شد.

فیلم سینمایی «آینه‌های روبرو» ساخته نگار آذربایجانی و به تهیه کنندگی فرشته طائرپور پس از کش و قوس‌های فراوان، در گروه آزاد در سینما آزادی اکران خود را آغاز کرده است.

در فیلم «آینه‌های روبه‌رو» که در بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر مورد تقدیر قرار گرفته و تاکنون جوایز متعددی را از جشنواره های بین المللی کسب کرده، شایسته ایرانی، غزل شاکری، همایون ارشادی، نیما شاهرخ شاهی، مریم بوبانی، رابعه اسکویی، سارا بهرامی و صفا آقاجانی ایفای نقش کرده اند.

«آینه‌های روبرو» تغییر جنسیت را دستمایه داستان خود قرار داده است و این برای اولین بار است که فیلمی در سینمای ایران به اکران درمی آید که یکی از شخصیت‌های محوری اش دختری دوجنسیتی است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «رعنا» و «آدینه» دو زن جوان از دو موقعیت کاملا متفاوت خانوادگی و اجتماعی، بر اثر حادثه‌ای با هم مواجه و همسفر می‌شوند. رعنا زنی کم تجربه و مذهبی است که به‌خاطر نیاز مالی، پنهانی مسافرکشی می‌کند و آدینه دختری که سرکش و مرفه است و از خانه خود فرار کرده روبه‌رو می‌شود.

سینماهایی نمایش دهنده «آینه‌های روبرو» عبارتنداز: آزادی، فرهنگ، پردیس سینما ملت، پردیس زندگی، ماندانا، ایران، موزه سینما و سپیده.


به گزارش سینمانگار، فیلم سینمایی «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی فرشته مهدی‌پور از امروز و بدون سرگروه اکران خود را آغاز کرده است.

شهاب حسینی، آناهیتا نعمتی، حمیدرضا پگاه، یکتا ناصر، مرتضی کوهی، شهین تسلیمی، مجید درستی، سارا اسماعیل‌پور و هانیه غلامی از جمله بازیگران فیلم «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» هستند.

فیلمنامه «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» توسط منوچهر هادی و سعید دولت‌خانی نوشته شده است. این فیلم سینمایی درباره زن و شوهری است که سال‌ها پیش از این از هم جدا شده‌اند و ثمره ازدواج آن‌ها که یک دختر شاد است و با مادر زندگی می‌کند، بروز یک سانحه باعث مرگ مغزی این دخترک می‌شود و پدر و مادرش در حال تصمیم‌گیری برای اهدای اعضای وی هستند.

یکتا ناصر برای بازی در فیلم «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه»، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن را از سی‌امین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

«یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» دومین ساخته سینمایی منوچهر هادی پس از فیلم «قرنطینه» است.

سینماهای نمایش دهنده «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» عبارتنداز: آزادی، پردیس سینما ملت، پردیس زندگی، پردیس تماشا، پردیس راگا، پردیس کیان، فرهنگ، اریکه ایرانیان، شکوفه، ماندانا، بهمن، ایران، پارس، جوان، پایتخت، آستارا، گلریز، برج میلاد و موزه سینما.


به گزارش سینمانگار، فیلم سینمایی «پیمان» به کارگردانی مجید فهیم‌خواه از امروز و در گروه سینمایی آزاد اکران خود را آغاز کرده است.

محمدرضا فروتن و سپیده خداوردی بازیگران فیلم «پیمان» هستند.   

محمدرضا فروتن در این فیلم سینمایی در نقش پسری به نام پیمان ایفای نقش کرده است که توسط دوستش با دختری آشنا می‌شود. او تصمیم می‌گیرد تا با آن دختر ازدواج کند اما دختر پس از مدتی ناپدید می‌شود.

«پیمان» دومین فیلم بلند سینمایی مجید فهیم‌خواه است. او سال ۷۵ فیلم «اعتراف» را با بازی پژمان بازغی ساخت که اکران عمومی شد.

سینماهای نمایش دهنده «پیمان» عبارتنداز: آزادی، پردیس سینما ملت، پردیس زندگی، پردیس تماشا، پردیس راگا، اریکه ایرانیان، مرکزی، ماندانا، جوان و شاهد.
 


سینما نگار
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.