اکران «ملکه» در گروه سینمایی آزادی

«فیلم سینمایی «اختاپوس» از تاریخ ۱۹ مهرماه در گروه سینمایی قدس پس از فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه‌ننه» به نمایش درمی‌آید و از ۵مهرماه فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» در گروه سینمایی آزادی اکران خواهد شد.»

قانون- قرارداد نمایش فیلم سینمایی «ملکه» و «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» به ترتیب در گروه سینمایی آزادی و قدس به ثبت رسید.

حبیب کاوش سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با  فارس گفت: در جلسه امروز شورای صنفی نمایش قرارداد نمایش فیلم سینمایی «ملکه» پس از فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» را در گروه سینمایی آزادی به ثبت رسید. همچنین قرارداد فیلم سینمایی «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» نیز پس از فیلم سینمایی «اختاپوس» در گروه سینمایی قدس ثبت شد.

وی در ادامه گفت: فیلم سینمایی «اختاپوس» از تاریخ ۱۹ مهرماه در گروه سینمایی قدس پس از فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه‌ننه» به نمایش درمی‌آید و از ۵مهرماه فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» در گروه سینمایی آزادی اکران خواهد شد.

وی درباره رفع مشکل پزتیو و صحبت‌های نماینده فارابی در این خصوص گفت: نماینده فارابی  اعلام کرد که ما مشکل پزتیو نداریم  و در انبار فارابی موجود بود، چنانچه پزتیو در انبارها بوده است و مشکلی نبوده  تاریخ ترخیص و ورود پزتیو به  انبار فارابی را جهت شفاف‌سازی اعلام نمایند.

وی در ادامه گفت: شورا  صنفی نمایش از حوزه هنری  و ارشاد می خواهد تا چنانچه قول و قرار بین آنها وجود دارد یا نامه‌ای رد و بدل شده است، این نامه‌ها را برای اهالی سینما توضیح بدهند و یا در رسانه‌ها اعلام کنند تا  اهالی سینما تکلیف‌شان روشن شود.


پایگاه خبری رسانه قانون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.