اکران «یه حبه قند» در لس آنجلس

جام جم آنلاین: فیلم تحسین شده «یه حبه قند» ساخته رضا میرکریمی که سال ۹۰ در سینماهای ایران اکران عمومی شد، در سینماهای شهرهای مختلف آمریکا به روی پرده رفت.

اکران این فیلم در شهر لس‌آنجلس آغاز شده و در ادامه، نمایش «یه حبه قند» از هفته آینده در سالن اصلی شهر «اورنج کانتری» ادامه می‌یابد.

این فیلم روزهای یکشنبه تا پنجشنبه در سه سئانس ۱۳:۵۰ ، ۱۶:۳۰ و ۱۹:۱۰ و روزهای جمعه و شنبه در چهار سئانس ۱۳:۵۰ ، ۱۶:۳۰ و ۱۹:۱۰ و ۲۱:۵۰ در سالن «Town Center» شهر لس‌آنجلس نمایش داده می‌شود.

نمایش این فیلم در شهر «اورنج کانتری» هر شب ساعت ۲۱:۱۵ در سالن اصلی «Laguna Hills» خواهد بود.

فیلم سینمایی «یه حبه قند» در ادامه سفرهای جهانی‌اش به مراکز و محافل بین‌المللی همزمان در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم سیاتل آمریکا اکران شده است.
 
این جشنواره از ۲۸ اردیبهشت تا ۲۱ خرداد در شهر سیاتل آمریکا ادامه دارد، «یه حبه قند» ساعت ۱۸ دوم خرداد در مرکز هنرهای نمایشی «Renton IKEA» به نمایش درآمد و با استقبال تماشاگران مواجه شد.

در ادامه، جمعه دوازدهم خرداد ساعت ۱۸:۳۰ «یه حبه قند» در سینمای «آپتون» سیاتل و چهارشنبه ۱۷ خرداد ساعت ۲۱:۳۰ در سالن سینمای «هاروارد اکزیت» به نمایش درمی‌آید.
 
سعید پورصمیمی، نگار جواهریان، رضا کیانیان، هدایت هاشمی، فرهاد اصلانی، پریوش نظریه و… بازیگران «یه حبه قند» هستند.

فیلم روایت دختری جوان است که همراه خانواده برای جشن ازدواجش آماده می‌شود اما حادثه‌ای این جشن را برهم می‌زند. «یه حبه قند» محصول حوزه هنری است.
 
سید رضا میرکریمی فیلم‌های سینمایی «کودک و سرباز»، «زیر نور ماه»، «اینجا چراغی روشن است»، «خیلی دور، خیلی نزدیک» و «به همین سادگی» را کارگردانی کرده است.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.