اکسپریا Z، تبلت جدید فول اچ دی سونی

ممتازنیوز:

Sony_logo

به تازگی خبرها و اطلاعاتی در مورد تبلت جدید شرکت سونی با نام Xperia Tablet Z منتشر شده است. براساس اطلاعاتی که امروز بدست آمده، این تبلت سونی دارای صفحه نمایشی ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است، پس در واقع ما در مورد تبلتی فول اچ دی صحبت می کنیم.

در بخش پردازنده، شرکت سونی قرار است از یک پروسسور ۴ هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی Snapdragon S4 pro در کنار ۲ گیگابایت رم استفاده کند. ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره محتوا در اختیار کاربر قرار دارد ضمن اینکه ادعا شده این دستگاه ضدآب و ضد گرد و غبار خواهد بود.

انرژی مورد نیاز این تبلت را یک باتری ۶,۰۰۰mAh تامین خواهد کرد. در بخش دوربین، یک دوربین ۸.۱ مگاپیکسلی در پشت و دوربینی ۲.۲ مگاپیکسلی در جلو وجود دارد. در بخش ارتباطی نیز Wi-fi a/b/g/n, Bluetooth 4.0و NFC از جمله گزینه های موجود می باشند. سیستم عامل Xperia Tablet Z هم براساس اطلاعات بدست آمده اندروید ۴.۱.۲ Jelly Bean است.

اعلام شده که طراحی آن تا حدود زیادی شبیه به اسمارت فون Xperia Z است و سونی درنظر دارد این محصول خود را در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ روانه بازار کند. البته به این موضوع توجه داشته باشید که این مشخصات و ویژگی ها هنوز توسط سونی رسما تایید نشده است.

slashgear


PCWAR.COM | News and Reviews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.