اکسپلورر ۲۰۱۲ گذرموقت

نسل پنجم فورد اکسپلورر در سال ۲۰۱۰ و به عنوان مدل ۲۰۱۱ میلادی به بازار آمد. در مدل ۲۰۱۲، فورد برای مشتریانش یک پیشرانه چهارسیلندر توربو را بصورت سفارشی مهیا کرده که گفته میشود کارایی آن در حد و اندازه‌های موتورهای شش سیلندر اما با مصرفی همانند موتورهای چهارسیلندر است . . . .

Ford Explorer 2012

درون کابین اکسپلورر فضایی برای قرارگیری هفت‌سرنشین مهیا شده که البته ردیف سوم آن به جاداری سایر رقیبانش نیست. برای ردیف دوم نیز فورد برای اولین‌بار در تاریخ خود (و به اعتقاد کارشناسان برای نخستین‌بار در جهان) از کمربندهای ایربگ‌دار بصورت استاندارد بهره گرفته که می‌توانند ایمنی هرچه بیشتر سرنشینان و علی‌الخصوص کودکان را تضمین کنند.

Ford Explorer 2012

همچنین می‌توان سیستم پارک‌دوبل اتومات را نیز با مبلغی در حدود ۷۰۰دلار سفارش داد. ایربگ‌ هر سه ردیف به همراه ایربگ‌ پرده‌ای و ایربگ‌های زانو برای ردیف جلو، کروز کنترل هوشمند، کنترل پایداری، کنترل کشش، صندلی شش حالته برقی راننده، نشانگر فشار باد تایرها، صندلی‌های جمع‌شونده ردیف دوم و سوم، فرمان الکتریکی، سیستم پخش با شش اسپیکر و با ورودی AUX، پاور ویندوز و خروجی برق ۱۲ ولت برای هر سه ردیف ازجمله امکانات استاندارد این خودروست.

Ford Explorer 2012

پیشرانه‌ای که برای این شاسی‌بلند ۲۰۶۷ کیلوگرمی درنظر گرفته شده، علاوه‌بر موتور چهارسیلندر ۲٫۰ لیتری اکوبوست (EcoBoost)، یک موتور ۳٫۵ لیتری V6 است که توانایی تولید ۲۹۰ اسب‌بخار قدرت در ۶۵۰۰rpm و ۳۴۵ نیوتن‌متر گشتاور در ۴۰۰۰rpm را دارد. گیربکش شش سرعته تیپ‌ترونیک نیز نیروی تولیدی موتور را به چرخ‌های جلویی خودرو منتقل می‌کند.

Ford Explorer 2012

مصرف شهری این پیشرانه ۱۳ لیتر و مصرف جاده‌ای آن ۹٫۴ لیتر و حجم باک بنزین آن نیز ۷۰ لیتر است. فورد اکسپلورر با رینگ‌های ۱۷ اینچی فولادی و تایرهای ۲۴۵ میلیمتری خود، حداکثر ظرفیت کششی معادل ۲۲۲۶ کیلوگرم را داراست. قیمت مدل‌های ۲۰۱۲ این خودرو در سه تیپ استاندارد، XLT و Limited به ترتیب معادل ۲۸,۲۸۰ دلار، ۳۲,۰۰۰ دلار و نهایتا ۳۷,۸۰۰ دلار است. ضمن سپاس فراوان از CARCCX شما را به دیدن تصاویر این خودروی گذرموقت دعوت می‌کنیم.

فورد ۲۰۱۲ خودروهای وارداتی شاسی بلند گذر موقت

فیسبوک


مجله پدال

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.