اگر بازرسی مخل تولید باشد، آن را متوقف می کنیم

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ‘مصطفی پورمحمدی’ روز چهارشنبه در جمع برخی مدیران اقتصادی و سیاسی هرمزگان اظهارداشت: سازمان بازرسی در خدمت مدیران اجرایی است تا مقوله تولید با توسعه روز افزون عدالت به پیش رود.

وی افزود: هر چه فساد بیشتر باشد ، فقر نیز بیشتر می شود و از همین رو باید جلوی ناکارآمدهای نظام اداری که موجب فساد می گردد، گرفته شود.

حجت الاسلام پور محمدی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا از موازی کاری پرهیز کنیم، گفت: سال گذشته برای ۲۵ هزار معامله دولتی ، ناظر و بازرس فرستادیم که با کمترین حاشیه ها انجام شد.

وی خطاب به مدیران ابراز داشت: ما غیر از قانون هیچ مطالبه ای نداریم و اگر به غیر از قانون چیزی خواستیم و حرفی خارج از قانون زدیم ، شما پاسخگو نباشید.

رییس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: ما به کسی نیز اجازه نمی دهیم که خارج از قانون حرف بزند زیرا که ما مجری قانون هستیم و اگر قانون مشکل دارد، باید برود و از مسیر خودش اصلاح شود.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که قانون هست ، حتی اگر دچار ایرادات و ضعفهایی نیز باشد، باید اجرا شود.

وی با بیان اینکه جامعه اداری کشور ما طالب اجرای صحیح قانون است، گفت: ملاک ما در دستگاه های نظارتی قانون است که البته باید این مساله فرهنگسازی شود.

حجت الاسلام پورمحمدی با تاکید بر مساله فرهنگسازی در جامعه در خصوص اجرای قانون، اظهار داشت: رسانه ها باید در فرهنگسازی قانون در جامعه تلاش بیشتری داشته باشند. ک/۲

۷۱۹۸/۶۶۷/۶۸۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۹۴۳۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.