اگر جوانان فرصت بالندگی داشته باشند، می‌توانند بدرخشند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه جشنواره حضرت علی اکبر(ع):

سید محمد حسینی گفت: همه جشنواره ها با هدف میدان دادن به جوانان برگزار می شود تا بتوانند با پویایی ذاتیشان گام های بلند رشد را در تمام زمینه ها بردارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت ورزش و جوانان با توجه به مسئولیتی که در حوزه جوانان دارد با برگزاری این جشنواره نشان داد که به تمام جوانان پویا و خلاق توجه می‌کند و مسایل مربوط به آنها را پیگیری می‌نماید.

وی افزود: ما هم در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با برگزاری جشواره‎‌های مختلف تلاش می‌کنیم تا به این جوان‌ها میدان دهیم تا بتوانند با پویایی که دارند گام‌های بلند را در زمینه رشد تعالی بر دارند.

حسینی در خصوص همکاری وزارت ارشاد با وزارت ورزش و جوانان در خصوص برگزاری این جشنواره گفت: ما در ۷ حوزه با وزارت ورزش و جوانان همکاری داشتیم تا بتوانیم ضمن شناسایی استعدادها با برنامه‌های متنوع با جهت دادن فکری و جسمی به تلاش و برنامه‌های آنها فرصت بالندگی را در اختیارشان قرار دهیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به جوانان گفت: نعمت جوانی را قدر بدانید همان طور که امام عظیم الشان راحلمان به جوانان مباهات می‌کردند شما هم به جوانیتان مباهات کنید. چرا که جوانان در انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس قدر خود را دانستند و برای سربلندی این کشور افتخار کسب کردند.

وی تاکید کرد: امیدوارم روحیه بالندگی همچنان در جوانان حفظ شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: امروز جلسه‎ای داشتیم که در آن از نویسندگان جانباز تکریم شد این اقدام در راستای روحیه فداکاری، گذشت و ایثار آنها بر تمام خوبی‌هایی که در وجودشان قرار دارد انجام شد. ما امروز هم به این ویژگی‌ها نیاز داریم که امیدوارم کسانی که دنبال الگوی مناسب می‌گردند از آنها استفاده کنند.

حسینی در پایان گفت: باید به جوانان میدان دهیم و راه را برای کسانی که مشکل گشا هستند بگشاییم چرا که ثابت شده جوان ها در همه تخصص ها اگر فرصت بالندگی داشته باشند می توانند بدرخشند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.