اگر دوست دارید دختر دار شوید این مطلب را بخوانید

جنسیت بچه از دو کروموزوم جنسی که از والدین به ارث می رسد تعیین می شود. به طور طبیعی، بچه یک کروموزوم را از مادر و دیگری را از پدر دریافت می کند. زن دو کروموزوم X و مرد یک کروموزوم X و یک کروموزوم Y دارد. پس برای تشکیل تخم تمام تخمک ها دارای کروموزوم X هستند و این اسپرمهای پدری هستند که جنسیت را تعیین می کنند.

در صورتی که X پدری با X مادری لقاح پیدا کند، نتیجه فرزند دختر خواهد بود. اسپرمهای حاوی کروموزوم X حرکت کندی دارند، بزرگ و سخت هستند، محیط اسیدی را به خوبی تحمل می کنند، طول عمر بیشتری دارند.

علائمی که نشان دهنده فرزند دختر است: برای داشتن فرزند دختر مادر از ٢ ماه قبل از بارداری باید سطح غلظت کلسیم و منیزیم خونش را با مصرف لبنیات پنیر، ماست، شیر، بستنی، دوغ افزایش دهد. سعی کنید تا جایی که میتوانید مصرف نمک را در رژیم غذایی خود محدود کنید. چاقی شما از ناحیه ران و قفسه سینه است. شکمتان به هندوانه شبیه شده، به میوه و غذای شیرین وآب پرتقال علاقه مند می شوید، در دوران حاملگی نسبت به دوران عادی و قبل از حاملگی حال خوبی ندارید، صورتتان بیش از پیش جوش می زند. اگر این حالات در شما وجود دارد، احتمالا کودک شما دختر خواهد بود، ولی نباید فراموش کرد که این نکات فقط تجربی بوده و امکان اشتباه در آنها هست.

از بادام، بادام زمینی ( بدون نمک )، گردو، لوبیا سبز، مارچوبه، کاهو، ماکارونی، گوشت قرمز، ماهی بخارپز، کاکائو، شکلات، میگو، کرفس، شلغم، قهوه، مخمر ابجو، سویا، نان گندم، جوانه گندم، کلم، کدو و بادمجان- فلفل سبز، ساردین، تخم مرغ، جو، عدس می توانید استفاده کنید.۲ تا ۳ روز بعد از روز تخمک گذاری اقدام به نزدیکی کنید.

منبع: مجله پزشکی مادر


جدیدترین مقاله های بهداشت و سلامت

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.