اگر روزه خواری کنید رژیم عوض می شود

 اخیرا در شبکه های ضد انقلاب و حامی رسانه ای فتنه ۸۸ که ازمردم به عنوان وسیله برای اهداف پلید و پست خود استفاده می کنند دعوت میشود تا با روزه خواری اشکار به براندازی نظام جمهوری اسلامی کمک کنند .

در چند شب گذشته از ماه مبارک رمضان  برخی روحانی نمایان حامی فتنه ۸۸ از مردم خواسته تا با روزه خواری به “مقاومت مدنی” و “اعتراض ” در مقابل جمهوری اسلامی ایران بپردازند.

 « روزه خواری برخی از مردم ایران ازسر لجبازی با حکومت و نوعی نافرمانی مدنی است» این تیتر برخی سایتهای ضد انقلاب در چند روز گذشته است.

شبکه ها و سایتهای ضد انقلاب با فضا سازی و سیاه نمایی از اسلام و ایران هراسی در دنیا اسلام را دین غم و اندوه و ماه رمضان و محرم وصفر را غمبار ترین ماه های سال بین مسلمانان معرفی می کنند برخی روحانی نمایان در این شبکه ها حاضر میشوند و بصورت علنی از حرکت رسانه های ضد انقلاب حمایت کرده واز مردم دعوت می کنند حکم خاصی برای برخورد با روزه خواری وجود ندارد و شما میتوانید ازادانه روزه خواری کنید و در ملع عام این کار را انجام دهید و اصلا این حرکت را نوعی اعتراض به جمهوری اسلامی نشان دهید.

روزه خواری راهی است که شبکه های ضد انقلاب و سایتها و شبکه های اجتماعی به مردم پیشنهاد می دهند برای براندازی نظام جمهوری اسلامی و نشانه اعتراض به وضعیت موجود در ایران.

انقلاب نیوز 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.