اگر سیتی هر فصل یک جام نیاورد،ناکام بوده‌ایم

 به نقل از سایت گل، شاگردان روبرتو مانچینی دو فصل پیش قهرمان جام حذفی انگلیس شدند و در فصل گذشته در لیگ برتر به قهرمانی رسیدند و حالا این دروازه بان انگلیسی معتقد است که تیمش به کسب جام عادت کرده است.

هارت در صحبتهایی به روزنامه سان گفت:« ما به این نیاز داریم که هر سال یک جام به دست بیاوریم و در غیر این صورت ناکام مانده ایم. بعد از آنکه در دو فصل اخیر به جام رسیده ایم،عجیب خواهد بود که این فصل به جامی نرسیم و باید به تلاشمان ادامه دهیم. ما دو جام قهرمانی داریم و طعم خوب آن را چشیده ایم.»

دروازه بان سیتی ادامه داد:« ما می خواهیم جام قهرمانی این فصل لیگ برتر را هم کسب کنیم ولی جام های دیگری هم در میان است. فصل گذشته در اروپا نمایش خوبی نداشتیم و در این تورنمنت می توانیم پیشرفت کنیم.»

سیتی فصل گذشته با اتکا به تفاضل گل بهتر نسبت به یونایتد توانست قهرمان لیگ برتر شود و حالا هارت درانتظار واکنش شاگردان سرالکس فرگوسن است.

هارت دراین باره گفت:« یونایتد واکنش خوبی داشته و تهدید بزرگی برای ماست.راستش را بخواهید اندکی ناامید کننده بود که تکلیف قهرمانی در روز پایان فصل مشخص شد. در طول ۱۵ دقیقه به این فکر می کردم که اگر ما به جام نمی رسیدیم، چه تاثیری ممکن بود داشته باشد.»

هارت ادامه داد:« بعد از گل آگوئرو همه چیز عوض شد و ما الان برای تکرار موفقیت فصل قبلمان در لیگ برتر می  جنگیم. در طول لحظات پایانی فصل قبل، ما حس می کردیم که مهمترین افراد دنیا هستیم ولی زندگی می گذرد.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.