ایبراهیموویچ به پاریس سن ژرمن پیوست/ زلاتان: بدون من لیگ ایتالیا ضعیف تر خواهد شد

به گزارش خبرآنلاین؛ سرانجام انتقال ستاره سوئدی به پایتخت فرانسه نهایی شد. زلاتان ایبراهیموویچ بازیکن ۳۰ ساله و ملی پوش میلان با قراردادی ۳ ساله به عضویت پاریس سن ژرمن درآمد. خبرها حاکی از آن است که این انتقال در ازای مبلغ ۲۳ میلیون یورو انجام شده است.

 ستاره سابق تیم های یوونتوس، اینتر و بارسا با این انتقال به یکی از پردرآمد ترین بازیکنان اروپا تبدیل شد و سالانه مبلغ ۱۳ میلیون یورو درآمد خواهد داشت.

 ایبراهیموویچ پس از نهایی شدن انتقال خود گفت: «این گام دیگری در زندگی حرفه ای من است، من به یک تیم رویایی آمده ام که برای پیشرفت تلاش می کند و می خواهم اینجا برنده باشم، می خواهم بخشی از تاریخ این باشگاه باشم و فقط به آینده فکر می کنم.»

 او در مورد تیم سابقش گفت : « در میلان دوران خوبی را سپری کردم و این تیم همیشه در قلب من می ماند و آن ها به موفقیت های خود ادامه می دهند و البته باید بگویم که سری آ بدون من و تیاگو سیلوا ضعیف تر خواهد شد.»

لئوناردو، مدیر ورزشی پاریس سن ژرمن در واکنش به این انتقال گفت: « با این خرید کار ما در بازار نقل و انتقالات به پایان رسید.»

ایبراهیموویچ پس از ۲ فصل در میلان که موفق به زدن ۵۶ گل در تمام رقابت ها شده بود به تیم فرانسوی پیوست و به نظر می رسد این آخرین مرحله در زندگی حرفه ای او باشد.

۲۵۲ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.