ایجاد۵۰۰هزار فرصت شغلی درکشور تاپایان سال

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: این نهاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی را در سال جاری ایجاد می کند.
به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، محمد امید در جشن توانمندی ۲۵۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد خراسان شمالی بیان کرد: این نهاد در کشور تمام سعی و تلاش و امکانات خود را در جهت تحقق یافتن این مهم بکار گرفته است.
وی افزود: تعهد کمیته امداد در سال گذشته توانست برای بیش از ۳۰۰ هزار نفر در کشور فرصت شغلی فراهم کند و به عنوان دستگاه برتر در این زمینه شناخته شود.
معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد گفت: خراسان شمالی نیز جزء استان های پیشگام در این عرصه بوده است.
وی اضافه کرد: کمیته امداد موفق شده است که طی سالیان اخیر در عرصه توانمند سازی گام های بلندی را بردارد و خانواده هایی را که تا دیروز مصرف کننده بودند به جلگه تولید کننده ها پیوند دهد.
محمود احمدی بیغش استاندار خراسان شمالی نیز با اشاره به جشن توانمندی ۲۵۰۰ خانوار گفت: با برگزاری این جشن، این خانواده ها می توانند معیشت خود را تامین کنند و بی نیاز از دیگران بوده و کرامتشان حفظ شود.
وی افزود: باید امروز قبل از اینکه از زحمات کمیته امداد تقدیر شود، از امام راحل که این نهاد مقدس را تاسیس کردند تجلیل کنیم.
وی ادامه داد: جالب این است که امروز نه تنها در ایران بلکه در بیشتر کشورها مانند لبنان کمیته امداد امام خمینی(ره) فعالیت دارد.
احمدی بیغش با اشاره به هتک حرمت به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) اظهارداشت: دشمنان ثابت کرده اند که با انجام این کار نه با شیعه بلکه با پیامبر(ص) ما مشکل دارند.
وی اضافه کرد: باید اهل سنت در کنار اهل شیعه و در زیر لوای پرچم اسلام زندگی مسالمت آمیز داشته باشند تا نقشه های شوم دشمنان خنثی شود.
استاندار خراسان شمالی گفت: ما اعتقاد داریم که دشمن می خواهد اهل سنت و شیعه را از هم جدا کند.
امام جمعه شهرستان بجنورد نیز در این هماش با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه در برابر دشمنان و دشمنی ها با توانمندی برخورد کنید و بر روی پای خود بایستید گفت: باید جامعه ما در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بر روی پای خود بایستد و به دیگران وابسته نباشد.
حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی افزود: در صورت تحقق این مهم، می توان جامعه را به سوی بزرگواری، عزت و خودکفایی سوق داد و توانایی خود را به رخ دنیا کشید.
وی گفت: اگر همه مردم به این باور برسند که ” ما می توانیم” ،اقتدار نظام ما از آنچه که امروز است، بیشتر خواهد شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.