ایجاد سامانه وب پایگاه اینترنتی خوارزمی ویژه اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان

۲۸خردادماه،

سامانه ایجاد، مدیریت و بروزرسانی پایگاه اینترنتی‌های اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان به نام خوارزمی توسط گروه وب آزمایشگاه لینوکس مرکز فناوری اطلاعات این دانشگاه طراحی و راه‌اندازی شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهندس سیدامین حسینی ارزیابی مدیرسامانه خوارزمی دانشگاه صنعتی اصفهان، با بیان اینکه این سامانه پس از بررسی‌های فراوان و شناخت نیازها و بسترهای مورد نیاز به منظور ایجاد و بروزرسانی پایگاه اینترنتی‌های اساتید این دانشگاه طراحی شده است، گفت: سامانه خوارزمی امکانات مناسبی به منظور شخصی سازی وب پایگاه اینترنتی اساتید این دانشگاه به صورت دلخواه و قابل انعطاف فراهم کرده است.

وی امتیازدهی و رتبه‌بندی وب پایگاه اینترنتی‌های اساتید و ایجاد امکانات لازم به منظور ارتقای وب پایگاه اینترنتی و بهبود رتبه وب را از دیگر ویژگی‌های این سامانه ارزیابی کرد و افزود: رعایت نکات فنی مربوط به موتورهای جستجو، سهولت در ایجاد و مدیریت وب پایگاه اینترنتی‌های اساتید و پویا بودن (dynamic) به عنوان تازهترین و پرکاربردترین روش حال حاضر وب پایگاه اینترنتی‌های مختلف در سطح دنیا از دیگر قابلیت‌های سامانه خوارزمی است.

حسینی ارزیابی تصریح کرد: بهره‌گیری از بروزترین و مطمئن‌ترین شیوه‌های ایجاد امنیت و سازگاری با موتورهای جستجو(SEO) وبه تبع آن ارتقای جایگاه وب دانشگاه از جمله ویژگی‌های برجسته سامانه وب پایگاه اینترنتی اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان (خوارزمی) است.

وی افزود: این سامانه با رعایت تمامی اصول علمی و با انجام آزمایش‌های لازم و اخذ نظرسنجی‌های مختلف از اساتید این دانشگاه توسط گروه وب آزمایشگاه لینوکس مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی اصفهان راه‌اندازی شده است.

وی نمایش رتبه وب پایگاه اینترنتی اساتید به صورت آنلاین در پایگاه اینترنتی این سامانه را از دیگر قابلیت‌های ممتاز سامانه خوارزمی عنوان کرد و گفت: آخرین اطلاعات و شیوه بهره‌برداری در وب پایگاه اینترنتی این سامانه به نشانی www.kharazmi.iut.ac.ir قابل ملاحظه است.

حسینی در پایان اعلام آمادگی کرد که با ارائه درخواست توسط اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان، روند انتقال اطلاعات و ایجاد مدیریت وب پایگاه اینترنتی کلیه اساتید این دانشگاه در سامانه خوارزمی انجام شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.