ایده جلیلی برای بخش مسکن

سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ظهر امروز (سه‌شنبه) پس از آنکه در جمع بیش از ۸۰ نفر وکلای ملت حضور یافت و به سخنرانی و بیان مواضع خود در موضوعات مختلف پرداخت، در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگاران فارس وممتازنیوز، در پاسخ به پرسشی درباره برنامه‌هایش در حوزه مسکن مهر، گفت: در بحث مسکن باید دو سیاست اساسی دنبال شود.

  وی افزود: یک سیاست آن است که باید به نیازهای واقعی در بخش مسکن کمک شود و سیاست بعدی باید فعالیت‌هایی که در مسکن تحت عنوان بورس‌بازی انجام می‌شود، مدیریت شود و این دو سیاست باید موازی با یکدیگر پیش روند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری همچنین خاطرنشان کرد: آنچه در بخش مسکن اجرایی شده یک بال است و اگر بال دیگر نباشد، موفق نخواهد بود.

 سعید جلیلی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره هدفمندی یارانه‌ها و اجرای این قانون، گفت: هدفمندی یارانه‌ها قانون مصوب مجلس است و طبق قانون باید اجرای آن با قوت ادامه پیدا کند.

نوشته ایده جلیلی برای بخش مسکن اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.